//

nieuwe 3.2.1. sync

nieuwe 3.2.1. sync discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil mijn huidige 3.0 upgrade naar 3.2.1. Nu ben ik op de hoogte van blackrain voor de jailbreak en blacksnow voor de unlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-11-09, 18:29
periko periko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: den haag
Berichten: 69
Red face nieuwe 3.2.1. sync

hallo ik wil mijn huidige 3.0 upgrade naar 3.2.1.
Nu ben ik op de hoogte van blackrain voor de jailbreak en blacksnow voor de unlock (of was het andersom).
Nou heb ik een tmobile en heb ultrasnow voor de unlock eropstaan.
Nou is mijn vraag als ik upgrade naar 3.2.1., moet ik weer jailbreaken en unlocken?
Zoja blijven mijn duur betaalde apps in mijn itunes staan en hoe sync ik alles weer terug?
Waarschijnlijk een domme vraag en hopelijks niks illegaals en zal ook al wel besproken zijn, maar ben al ff bezig kan iemand mij antwoord/(relevant) linkie geven op mijn mischien ietwat onsamenhangende vraag dank u vriendelijk

Laatst gewijzigd door WDS001; 25-11-09 om 18:47. Reden: een beetje duidelijker gemaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-09, 18:48
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door periko Bekijk bericht
hallo ik wil mijn huidige 3.0 upgrade naar 3.2.1.
Nu ben ik op de hoogte van blackrain voor de jailbreak en blacksnow voor de unlock (of was het andersom).
Nou heb ik een tmobile en heb ultrasnow voor de unlock eropstaan.
Nou is mijn vraag als ik upgrade naar 3.2.1., moet ik weer jailbreaken en unlocken?
Zoja blijven mijn duur betaalde apps in mijn itunes staan en hoe sync ik alles weer terug?
Waarschijnlijk een domme vraag en hopelijks niks illegaals en zal ook al wel besproken zijn, maar ben al ff bezig kan iemand mij antwoord/(relevant) linkie geven op mijn mischien ietwat onsamenhangende vraag dank u vriendelijk
Je moet je apps even in iTunes overzetten, zodat ze in je iTunes staan. Als je dan later weer synchroniseert, worden ze automatisch weer op je iPhone gezet. Cydia apps kan je met ApptBackup backuppen.

Je zult verder inderdaad opnieuw moeten jailbreaken/unlocken na je update.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
  #3  
Oud 25-11-09, 18:52
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Als je update zal je je applicaties niet verliezen. Die blijven in iTunes staan en kan je achteraf opnieuw synchroniseren. Elke app die je gekocht hebt kan je trouwens opnieuw, gratis kopen

Tip
Het is voor je mede forumgebruikers makkelijker om je verhaal te lezen als je af en toe gebruikmaakt van een punt, komma of enter


Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
Nieuwe comp sync werk niet meer goed wblink iPhone algemeen 0 04-03-11 23:27
sync met nieuwe computer herehanx iTunes 10 01-12-10 12:47
sync met nieuwe itunes/computer Iphoner88 iTunes 15 21-06-10 21:56
nieuwe iphone sync niet bunqueejump iTunes 0 16-06-09 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.