//

movies op itunes

movies op itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik kan via mijn USA account muziek en films downloaden van itunes.com. muziek speelt af maar films kan ik niet afspelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-08, 13:09
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rhoon
Berichten: 70
Standaard movies op itunes

Wie kan mij helpen? Ik kan via mijn USA account muziek en films downloaden van itunes.com. muziek speelt af maar films kan ik niet afspelen in Quicktime op mijn computer, hij vraagt authorisatie via mijn USA account en dat accepteert hij, maar vervolgens blijft het beeld grijs. Als ik mijnIphone sync, staat hij wel op mijn Iphone en kan ik kijken, maar op mijn computer weigert hij.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij??!!

j.p.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-08, 13:47
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Een oplossing heb ik echter niet. Zit zelf ook met een soortgelijk probleem. Als ik een geconverteerde film in Itunes op mijn pc zet, dan speelt hij alleen geluid. Het scherm blijft echter groen. Na het synchroniseren speelt deze film wel gewoon op mijn Iphone. En het rare is dat de ene film wel gewoon speelt op mijn pc en de andere weer niet. Wellicht een probleem met de video codec.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #3  
Oud 12-01-08, 14:10
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Probeer mijn tutorial eens... https://forum.iculture.nl/f1/ip...ows-vista.html

Dit werkt bij mij altijd... Het is eigenlijk voor een ander probleem maar het wil ook wel eens helpen tegen een groen beeld. Als het niet werkt dan ligt het aan de quicktime codec die gewoon slecht en traag is...

Greetz, Stiruam
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Wanneer komt Movies in iTunes in NL BlacksEdition iTunes 3 01-03-11 15:18
Movies in iTunes in een soort album zetten Carlo_1983 iPad algemeen 0 17-04-10 08:25
flash movies in safari er1ck Jailbreak apps en thema's 2 22-06-09 18:21
Mafia movies theme voor Summerboard AeronNL Jailbreak apps en thema's 5 09-01-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.