//

mms versturen/ontvangen met proximus

mms versturen/ontvangen met proximus discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry voor mss de zoveelste post hier maar ik geraak er gewoon niet uit. Na even de zoekfunctie te gebruiken en 4 topics te openen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-09, 16:03
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Red face mms versturen/ontvangen met proximus

Sorry voor mss de zoveelste post hier maar ik geraak er gewoon niet uit.
Na even de zoekfunctie te gebruiken en 4 topics te openen en te lezen sta ik 2 uur verder maar begrijp er nog minder van dan voor ik alle uitleg had gelezen.

Ik lees soms : bij proximus lukt het niet, dan zie ik weer staan hier zijn de instructies. Dan krijg ik zo iets met codes en wachtwoord enz..

Ok, allemaal goed en wel maar moet ik eerst een app downloade en dan "ERGENS" die gegevens ( codes ) invoeren?

Hoeveel app moet ik juist downloade? En waar zou ik die moeten vinden? Welke eerst en welke laatst?

Deze uitleg begrijp ik al niet:

1 ) Voor het versturen van een MMS is de ondersteuning van een GPRS netwerk en een apart toestel met een GPRS-abonnement nodig. Wilt dit zeggen dat ik met een gewone herlaadkaart van proximus elke maand geen mms kan versturen?

2 ) Blijkbaar swirly app downe, is dit in de app store op u iphone? Zoja, heb gezocht maar die staat er nergens tussen.

3 ) Voeg in installer.app deze repo toe: http://swirlyspace.com/SwirlySpace.xml Euh, waarm oetik dat invoegen? In het program swirly ergens?

4 ) Om de ontvangen MMS foto's te bekijken moet je MobilePreview en MobileFinder installeren. (via installer.app)
dan via MobileFinder -> open -> media -> MMSfiles Wilt dit dus zeggen dat ik nog 2 appl moet downloade voor het ontvangen van mmse?

In totaal 3 app downe voor alleen te ontvangen en versturen van een mms?

Laatst gewijzigd door GasGasR6; 29-11-09 om 16:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-09, 18:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je hoeft helemaal geen enkele app te downloaden om een MMS te versturen.

Ga naar instellingen, algemeen, netwerk, mobiel datanetwerk en vul daar bij MMS deze gegevens in:

http://www.flickr.com/photos/bomans/4144177958

MMSC is een stukje weggevallen. Dat moet zijn http://mmsc.proximus.be/mms

Maar aangezien je dit makkelijk kon vinden in de wiki kan hier wel een slotje op

//Slotje

Laatst gewijzigd door Bomans; 29-11-09 om 18:16.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MMS ontvangen met T-Mobile (firmware 3.0) w.d Archief 1 10-06-09 13:42
België: Proximus: MMS ontvangen zonder extra app! Stino Overige providers België 8 17-07-08 14:50
Nu ook MMS ontvangen met SwirlyMMS thalee86 Jailbreak apps en thema's 14 11-05-08 01:06
Eindelijk MMS ontvangen en versturen S.A.F Archief 4 18-03-08 10:26
MMS Ontvangen/Versturen markmx Overige providers Nederland 65 07-03-08 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.