//

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook gebeld ook door Mark, ik kan gelukkig omruilen. Helaas word dat dan volgende week voor mij. Dus weer wachten :-(...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 04-10-07, 09:59
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Ik ben ook gebeld ook door Mark, ik kan gelukkig omruilen. Helaas word dat dan volgende week voor mij. Dus weer wachten :-(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 04-10-07, 10:34
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Hmm, ik sta na je op de lijst maar nog niks gehoord helaas...
  #243  
Oud 04-10-07, 10:45
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Damn Marqw stond bij mij samen erbij bij het ophalen...
En hij hebt 1.0.2 damn damn damn
  #244  
Oud 04-10-07, 10:51
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Hopelijk weet EvoIt snel meer en gaan ze weer verder met uitleveren!! (morgen, speciaal vrij gevraagd)

Laatst gewijzigd door iRobbert; 04-10-07 om 11:26.
  #245  
Oud 04-10-07, 11:06
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Ben benieuwd waarom we even moeten wachten... zal er eens een e-mail aan wijden. Nog steeds niemand vanuit Eindhoven naar Utreg?
  #246  
Oud 04-10-07, 11:17
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oscar Bekijk bericht
Ben benieuwd waarom we even moeten wachten... zal er eens een e-mail aan wijden. Nog steeds niemand vanuit Eindhoven naar Utreg?
Mnou lijkt mij dat ze eerst de probleem gevallen oplossen. Niet om het 1 of ander maar die mensen, waaronder ikzelf. Hebben er toch al 475 euro voor achter gelaten...
  #247  
Oud 04-10-07, 11:21
Roadrunner Roadrunner is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Ik was vanochtend vroeg bij EvolutionIT. Toen was het nog geen probleem zeiden ze. Helaas heb ik ook een 1.11

Mag ik hem ook ruilen?
  #248  
Oud 04-10-07, 11:34
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evolutionit.nl Bekijk bericht
Goedemorgen,

We hebben zojuist een inventarisatie gedaan en daaruit is voor ons weinig goed nieuws gekomen, het grootste gedeelte is "39" waarvan wij dus niet kunnen garanderen dat deze de juiste firmware hebben.

Gelukkig hebben we nog een klein aantal "38" modellen, ik zal straks direct gaan bellen met de betrokkenen die een niet werkend "39"model hebben, deze kunnen dan omgeruilt worden. We vinden het bijzonder vervelend dat sommigen wederom een lange reis moeten maken. Wij bellen jou dus als je om kan ruilen.

Helaas kunnen we niet iedereen voorzien van een omruil toestel, ik vraag dan ook begrip voor de situatie en hoop met jullie dat er snel een hack gevonden wordt.

Voor vragen graag naar mark@evolutionit.nl.
Het lijkt me toch duidelijk waarom er even niets gebeurt. (zie bovenstaande quote van Mark). Voorwaarde van deze actie was dat er iPhones met 1.0.2. geleverd zouden worden. Helaas blijkt de zending van EvoluitioIT veel 1.1.1. iPhones al te bevatten. Mark van EvolutionIT (die hier heel ongetwijfeld veel extra werk aan heeft gehad en het netjes probeert op te lossen) gaat zoveel mogelijk mensen die al een iphone gekocht hebben met 1.1.1. maar 1.0.2. willen hebben helpen. Uit zijn bericht blijkt ook duidelijk dat dit moeilijk is omdat er te weinig omruil toestellen zijn.

Ik ga er dus vanuit dat het toestel wat je nu haalt bij EvolutionIT een 1.1.1. versie is als je hem nog niet eerder hebt gehaald (zoals ik omdat ik helaas in het buitenland was tot gisteravond). Als je dat toestel wil is dat prima en moet je natuurlijk niet zeuren dat je het wilt omruilen want de 1.0.2. toestellen zijn al gereserveerd voor de eerste kopers. Als je geen 1.1.1. wil (zoals afgesproken omdat het 1.0.2. zou zijn) dan heb je de vrijheid om hem niet op te halen.
  #249  
Oud 04-10-07, 11:35
fabijanf fabijanf is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 15
Standaard

help,ik heb FW 1.0.2
ben nu de installer aan het draaien maar blijft hangen bij
Using Firmware Version 1.0.2
Output folder: C:\Users\Fab\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates
Extract: create.dir
Downloading Firmware (iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw)
Extracting the file 009-7698-4.dmg from C:\Users\Fab\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw to C:\Users\Fab\AppData\Local\Temp\AppTapp
Extracting the file kernelcache.release.s5l8900xrb from C:\Users\Fab\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,1_1.0.2_1C28_Restore.ipsw to C:\Users\Fab\AppData\Local\Temp\AppTapp
Extrating temporary files
Output folder: C:\Users\Fab\AppData\Local\Temp\AppTapp
Extract: QTMLClient.dll
Extract: iTunesMobileDevice.dll
Extract: DisplayOrder.plist
Extract: Services.plist
Extract: fstab
Extract: iphonecomm.exe
Extract: libarmfp.dylib
Output folder: C:\Users\Fab\AppData\Local\Temp\AppTapp\Installer.app
Extract: Default.png
Extract: Info.plist
Extract: Installer
Extract: ditto
Extract: icon.png
Extract: newpackage.png
Extract: package.png
Extract: source.png
Extract: trusted.png
Extract: updates.aiff
Output folder: C:\Users\Fab\AppData\Local\Temp\AppTapp\Installer.app\InstallerPlugin.webplugin
Extract: Info.plist
Extract: InstallerPlugin
Stopping iTunesHelper
iPhoneComm
Output folder: C:\Users\Fab\AppData\Local\Temp\AppTapp
Transferring files to your iPhone, this could take several minutes.
Execute: iphonecomm.exe -d 009-7698-4.dmg -c kernelcache.release.s5l8900xrb

wat nu!?
  #250  
Oud 04-10-07, 11:39
Roadrunner Roadrunner is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

@efefes

Ik was vanochtend heel vroeg vertrokken en was niet op de hoogte van de laatste berichten. Toen ik daar aankwam werd mij niets verteld over wachten met ophalen of dat er weinig week 38 modellen waren. Er werd mij verteld dat ze niet konden zien welke versie ik kreeg. En dat er vandaag iemand hun gebeld had met z'n gehackte 1.11 telefoon. Ik heb niet bewust gekozen voor een 1.11 versie en als er genoeg telefoons zijn dan wil ik die van mij ook graag ruilen. Ik heb nog geen hacks uitgevoerd of zo.
  #251  
Oud 04-10-07, 11:40
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

@roadrunner,
Dat is ***lig, ik reageerde overigens niet op jou maar in zijn algemeenheid als mensen na dat bericht naar utrecht willen afreizen terwijl ze al weten dat er 1.1.1. wordt geleverd.

Laatst gewijzigd door efefes; 04-10-07 om 11:43.
  #252  
Oud 04-10-07, 11:46
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roadrunner Bekijk bericht
@efefes

Ik was vanochtend heel vroeg vertrokken en was niet op de hoogte van de laatste berichten. Toen ik daar aankwam werd mij niets verteld over wachten met ophalen of dat er weinig week 38 modellen waren. Er werd mij verteld dat ze niet konden zien welke versie ik kreeg. En dat er vandaag iemand hun gebeld had met z'n gehackte 1.11 telefoon. Ik heb niet bewust gekozen voor een 1.11 versie en als er genoeg telefoons zijn dan wil ik die van mij ook graag ruilen. Ik heb nog geen hacks uitgevoerd of zo.
Dan wil ik graag weten wie dat was.. dan kan ik de hack ook uitvoeren
Ik hoef mijn iPhone niet te ruilen.. was op de hoogte van het risico.
wachten op dev team
  #253  
Oud 04-10-07, 11:54
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

@efefes:
sorry, maar dit moet me even van 't hart: wat een gesteggel zeg, je lijkt wel een van die dolle dames vooraan bij de Bijenkorf vanochtend om 08.00uur. Omdat jij in de gelegenheid was om als een van de eersten de iPhone op te halen heb jij dus ook het meeste recht op een 1.02? Zullen we ons niet verlagen tot dit soort toespelingen?

Graag weer on topic met z'n allen. Help elkaar liever dan elkaar zo af te vallen.
  #254  
Oud 04-10-07, 11:56
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oscar Bekijk bericht
@efefes:
sorry, maar dit moet me even van 't hart: wat een gesteggel zeg, je lijkt wel een van die dolle dames vooraan bij de Bijenkorf vanochtend om 08.00uur. Omdat jij in de gelegenheid was om als een van de eersten de iPhone op te halen heb jij dus ook het meeste recht op een 1.02? Zullen we ons niet verlagen tot dit soort toespelingen?

Graag weer on topic met z'n allen. Help elkaar liever dan elkaar zo af te vallen.
Helemaal mee eens, ik heb een iPhone.. ik was er als 4e... phones zijn random uitgedeeld dus ik neem niemand wat kwalijk....
Ik had ook liever een 1.0.2 gehad maar ja helaas hagelslag (hou niet van pindakaas). zoals ik al eerder zei.. wachten op dev team.

meer is er niet te doen.
  #255  
Oud 04-10-07, 12:05
EnderQ's schermafbeelding
EnderQ EnderQ is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard ook ik heb 1.1.1

Ik heb ook 1.1.1 maar wat een mooie technologie responsive etc. dit is een nieuwe standaard!!!!
  #256  
Oud 04-10-07, 12:32
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oscar Bekijk bericht
@efefes:
sorry, maar dit moet me even van 't hart: wat een gesteggel zeg, je lijkt wel een van die dolle dames vooraan bij de Bijenkorf vanochtend om 08.00uur. Omdat jij in de gelegenheid was om als een van de eersten de iPhone op te halen heb jij dus ook het meeste recht op een 1.02? Zullen we ons niet verlagen tot dit soort toespelingen?

Graag weer on topic met z'n allen. Help elkaar liever dan elkaar zo af te vallen.
Sorry, ben even lost.

Ik heb dus nog GEEN iPhone gehaald en heb er dus juist GEEN belang bij als de eerste iPhone kopers zouden kunnen omruilen maar ik vind het wel FAIR dat EvolutionIT dat doet omdat de eerste kopers NIET wisten dat het 1.1.1. phones waren
  #257  
Oud 04-10-07, 12:38
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Heeft iemand nog wat van EvoIT gehoord?
  #258  
Oud 04-10-07, 13:09
rochman rochman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: wormer
Berichten: 35
Standaard Net gehaald rond 1030 uur

Hmm.. aangekomen rond 1030 ( per taxi)...geen geduld...

Net ontvangen...Op tafel twee dozen... linkerkant..gauw geteld.. 18 stuks "38" series en aan de rechterkant.. teveel op tellen.. de "39" series....

Ik kreeg de "38" serie... .....100% verzekerd...achterkant van het verpakking stond een serie nummer vermeld..begint met: 7u738vpxwh8..

Dat is van week 38.......terloops vragen gesteld.. hoe het zit met andere iphone's bestelling..met fw 111...die krijgen binnenkort antwoordt...

Iets anders... softwarepack voor de mac kan ik nergens vinden.. wie kan me helpen??
  #259  
Oud 04-10-07, 13:33
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rochman Bekijk bericht
Iets anders... softwarepack voor de mac kan ik nergens vinden.. wie kan me helpen??
http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/...anysim-unlock/

Daar staan alle files naar mijn weten
  #260  
Oud 04-10-07, 13:37
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty Bekijk bericht
http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/...anysim-unlock/

Daar staan alle files naar mijn weten
wat hij zegt... zo heb ik mijn iPhone van iBrick naar iPod gekregen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Inkoopactie] iPhone 3G dock Tjainie Koopinformatie Nederland 15 06-09-08 20:47
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT Johan Archief 4 31-07-08 13:32
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 10:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 19-01-08 23:53
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT iCulture Archief 312 02-10-07 05:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.