Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk posten ze iets in het forum. Zo kunnen degene die thuis in de startblokken staan al vertrekken en hebben ze het toestel al vandaag. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hopelijk posten ze iets in het forum. Zo kunnen degene die thuis in de startblokken staan al vertrekken en hebben ze het toestel al vandaag.
Als ze al die 53 personen nog eerst moeten bellen dan zijn we al gauw 1,5 uur kwijt en missen we onze lading vandaag. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat laatste is dus zo gedaan! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en stel nou dat ze om 16.00 bellen... dan baal ik dat ik morgen pas daar kan zijn... want in 1 uur naar utrecht red ik nooit. |
|
||||
|
||||
Het lijkt mij het makkelijkst als EvoIT gewoon een algemeen mailtje doet als ze binnen zijn, met de firmware versie erbij. Dan kan iedereen die niet kan wachten meteen die kant op en kunnen ze daarna mensen bellen.
Hopelijk lezen ze dit forum en gaan ze dit ook daadwerkelijk doen. |
|
|||
|
|||
ik heb mail binnen , ik kan hem ophalen
maar moet werken tot 18:00 vandaag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beste iPhone klanten,
Het is zover, zojuist hebben we de Apple iPhones binnen gekregen en deze kunnen afgehaald worden. Dit is wel op een andere adres dan vanuit wij normaal gesproken leveren. U kunt uw bestelling op komen halen op de niasstraat 1 in Utrecht, Onze ingang is aan de vleutenseweg tegenover nr 493. Op onze website Evolution IT B.V. - The ICT Hardware Source! kunt u terecht voor een routebeschrijving. U kunt op de stoep voor onze deur parkeren, pas op fietsers. Wij zijn tot 1700uur geopend en morgen weer van 9uur tot 17uur, niet op zaterdag. Nog even belangrijke zaken, u dient contant en gepast te betalen, per iPhone is dit €475. Wij weten nog steeds niets over de firmware. Met vriendelijke groet, Mark van de Griendt Laatst gewijzigd door Smaus; 03-10-07 om 13:05. Reden: Overbodige font-tags verwijderd |
|
|||
|
|||
Iemand telefoontje over de firmware?
|
|
|||
|
|||
ze zijn nu af te halen maar nog niets over firmware
ach ik neem de gok maar |
|
|||
|
|||
Firmware
Kan er iemand ff posten van zodra ie de firmware weet?
Sandrino |
|
|||
|
|||
jup ik heb hem hier ook, nou verlossende woord is er uit, op naar Utreg!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog niks... geen mail geen telefoon...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks vanilla, maar een mailtje van EvoIT kan er toch wel van af?
Andere vraag: rijdt er iemand vanuit Eindhoven naar Utrecht? Ivm gebroken schouder zit ik hier aan de buis geluisterd. Laatst gewijzigd door oscar; 03-10-07 om 13:12. Reden: typo |
|
|||
|
|||
als mensen vanuit nijmegen willen gaan. ik vertrek binnen nu en een half uurtje, je kunt mee rijden als je wil geef me ff belletje op mijn hippe sony ericsson Stuur me maar een pmmetje als je interesse hebt....
|
|
||||
|
||||
Ha, nieuws! Jammer dat er nog steeds niets bekend is over de firmware. Even een device uitpakken zou toch wel moeten kunnen lijkt me. Naja, 't zal wel goed gaan.
Ik vind het wel erg leuk om te zien dat jullie elkaar allemaal helpen met meerijden en steunen in deze moeilijke tijd Blij dat de iPhones nu ook echt uitgeleverd gaan worden We zijn vandaag de hele dag op een seminar, maar proberen vanaf onze Macbook het forum en het nieuws een beetje in de gaten te houden. Succes met de allerlaatste loodjes en hack ze! |
|
|||
|
|||
Zo ik hoorde net dat Elselientje (AKA mijn mouder) al onderweg is nar Utrecht.
Das mooi dat wordt vanavond unlocken!!! en anders ipod ervan maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Inkoopactie] iPhone 3G dock | Tjainie | Koopinformatie Nederland | 15 | 06-09-08 21:47 |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie | iCulture | Koopinformatie Nederland | 162 | 20-01-08 00:53 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT | iCulture | Archief | 312 | 02-10-07 06:26 |
|
|