//

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door the0ne Ik heb net geprobeerd krijg alleen elke keer de fout melding: "De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 03-10-07, 22:17
bootster bootster is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the0ne Bekijk bericht
Ik heb net geprobeerd krijg alleen elke keer de fout melding:

"De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1).
Dan doe je het net fout. Je moet de power knop en de home butten ongeveer 10 seconden inhouden. Daarna laat je de power knop los en houd je de home butten nog ongeveer 15 seconden ingedrukt. Nu houd je gewoon zwart scherm en zie je in itunes dat hij je iphone pakt. Nu werkt de downgrade wel.

Ik had eerst ook dezelfde fout gemaakt als jij, maar ik heb nu firmwave 1.02 draaien.

succes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 03-10-07, 22:19
eraz eraz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Helaas ook een 1.1.1 firmware hier. Ben benieuwd wat evolutionIT hier aan gaat doen
  #183  
Oud 03-10-07, 22:32
helvo helvo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eraz Bekijk bericht
Helaas ook een 1.1.1 firmware hier. Ben benieuwd wat evolutionIT hier aan gaat doen
hoezo moet evolutionIT hier iets aan doen? jij wilde een geunlockte iPhone, die heb je nu, dus evolutionIT heeft z'n werk gedaan. Kunnen zij het helpen dat er een nieuwe firmware is uitgebracht, daar kon je op wachten met Apple.
  #184  
Oud 03-10-07, 22:39
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Die van mij werk (op het bellen sms'n enzo na)
  #185  
Oud 03-10-07, 22:43
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

laten dat nou net de belangerijkste functies van een telefoon zijn
  #186  
Oud 03-10-07, 22:43
orf orf is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tinus Bekijk bericht
Die van mij werk (op het bellen sms'n enzo na)
Een telefoon die werkt op bellen en sms-en na....
  #187  
Oud 03-10-07, 22:43
M-To-D-I's schermafbeelding
M-To-D-I M-To-D-I is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 56
Standaard

Een telefoon is om muziek te luisteren en internetten niet om te bellen en smsen!

Laatst gewijzigd door M-To-D-I; 03-10-07 om 22:45. Reden: verkeerde respone ;o
  #188  
Oud 03-10-07, 22:45
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evolutionit.nl Bekijk bericht
Wij zullen er ALLES aan doen om onze klanten tevreden te stellen! Dit hebben we de hele dag gedaan ( samen de unlock en activatie met klanten doorlopen, iPhones omgeruilt enz enz). Morgen zullen we ons nader beraden hoe hiermee verder te gaan en welke opvolging zal komen.
Bedankt voor de statusupdate Mark! Ik stel voor dat iedereen gewoon even rustig afwacht hoe de afhandeling van EvolutionIT zal zijn en tot die tijd niet met een beschuldigende vinger gaat wijzen of gaat speculeren/zelf zaken gaat verzinnen totdat EvolutionIT met een passende oplossing komt.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon goed komt en zou het vervelend vinden om deze discussie te moeten sluiten als de discussie uit de hand loopt. Hou het dus vriendelijk, wacht gewoon de oplossing van EvolutionIT af en wees ondertussen lief voor je iPhone. Die kan er ook niets aan doen dat zijn boze papa hem kreupel heeft gemaakt

Beschuldigingen worden overigens sowieso niet getolereerd. Deze zullen meteen worden verwijderd en kunnen een blokkade tot het forum tot gevolg hebben. We zijn allemaal beschaafde mensen en daar zijn geduld en beheersing een goede eigenschap van.
  #189  
Oud 03-10-07, 22:50
the0ne the0ne is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Ok ben nu een stap verder. Updaten lukt wel alleen krijg ik bij het einde de volgende fout melding:

"De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1013)."

Wat doe ik nu weer fout?

@booster bedankt voor je antwoord misschien kan je me nog wat hulp geven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootster Bekijk bericht
Dan doe je het net fout. Je moet de power knop en de home butten ongeveer 10 seconden inhouden. Daarna laat je de power knop los en houd je de home butten nog ongeveer 15 seconden ingedrukt. Nu houd je gewoon zwart scherm en zie je in itunes dat hij je iphone pakt. Nu werkt de downgrade wel.

Ik had eerst ook dezelfde fout gemaakt als jij, maar ik heb nu firmwave 1.02 draaien.

succes
  #190  
Oud 03-10-07, 22:59
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Bedankt voor de statusupdate Mark! Ik stel voor dat iedereen gewoon even rustig afwacht hoe de afhandeling van EvolutionIT zal zijn en tot die tijd niet met een beschuldigende vinger gaat wijzen of gaat speculeren/zelf zaken gaat verzinnen totdat EvolutionIT met een passende oplossing komt.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon goed komt en zou het vervelend vinden om deze discussie te moeten sluiten als de discussie uit de hand loopt. Hou het dus vriendelijk, wacht gewoon de oplossing van EvolutionIT af en wees ondertussen lief voor je iPhone. Die kan er ook niets aan doen dat zijn boze papa hem kreupel heeft gemaakt

Beschuldigingen worden overigens sowieso niet getolereerd. Deze zullen meteen worden verwijderd en kunnen een blokkade tot het forum tot gevolg hebben. We zijn allemaal beschaafde mensen en daar zijn geduld en beheersing een goede eigenschap van.

Als ze het oplossen zoals ze hierboven melden! Dan verdienen ze wel een pluim!
  #191  
Oud 03-10-07, 23:09
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ik heb de lijst die ik aan het begin van de discussie had geplaatst even bijgewerkt met de geleverde firmwareversies. Heb je je iPhone wel al opgehaald, maar staat er nog niets achter je naam, laat het dan even weten zodat ik het alsnog kan aanpassen.
  #192  
Oud 03-10-07, 23:11
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

ik heb 1.1.1
  #193  
Oud 03-10-07, 23:13
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orf Bekijk bericht
Een telefoon die werkt op bellen en sms-en na....
heb nu gewoon een dure ipod ;-)
  #194  
Oud 03-10-07, 23:16
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evolutionit.nl Bekijk bericht
Beste Forum leden,

Vandaag hebben wij tot onze spijt gemerkt dat er tussen de geleverde en werkende iPhones ook versies zitten met een firmware upgrade die helaas niet blijkt te werken. Allereerst, EvolutionIT is hiervan niet op de hoogte geweest, dit is ook voor ons een verrassing. We hebben vandaag ook zgn "39" iPhones werkend gekregen. Dat wil zeggen, tot dit moment. Want ook de unlock hiervoor zal snel komen.

Wij zullen er ALLES aan doen om onze klanten tevreden te stellen! Dit hebben we de hele dag gedaan ( samen de unlock en activatie met klanten doorlopen, iPhones omgeruilt enz enz). Morgen zullen we ons nader beraden hoe hiermee verder te gaan en welke opvolging zal komen.

Mark van de Griendt

PS beste Johan van Eck, je post eerst je commentaar, zonder ons een kans te geven iets te doen. Vervolgens bel je mij en we maken een afspraak, en nu post je weer je commentaar en volgens ons betichten van "vage antwoorden en een vage afhandeling"".
Allereerst: sorry dat ik zo snel reageerde, ik wilde gewoon teveel dingen weten in te korte tijd. Ik heb overigens niet gebeld, ik weet niet wie dat zou kunnen zijn, maar ik was dat niet.
Dan even hoe dit nou verder afgehandeld wordt.

@iPhoneclub: Wat wordt hier mee gedaan? Er zijn veel mensen die (volgens de lijst) hun iPhone nog niet afgehaald hebben. Misschien dat er iemand tussenzit die hem over kan kopen, maar als dat niet zo is, wat wordt er dan geregeld?

@EvolutionIT: met de vage antwoorden bedoelde ik dat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag, terwijl mijn vraag tot 2 keer toe duidelijk was dacht ik, maar dat kan een communicatiefoutje zijn.

Johan
  #195  
Oud 03-10-07, 23:16
Sandrino Sandrino is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lier
Berichten: 47
Standaard Verzenden

Ik was eerst van plan mn iphone te laten overkomen van Utrecht naar Begie. Bij deze overweeg ik toch om hem zelf in Utrecht te gaan ophalen aangezien ik koste wat het kost die firmware 1.02 wil! Hopelijk vinden we dus inderdaad samen met EvolutionIT een oplossing...
Had EvolutionIT trouwens niet meerdere Iphones op stock voor verdere verkoop op websites als ebay en dergelijke? Bij deze is er dus toch een grotere stock dan voorzien en kan er hopelijk nog aan omruiling gedacht worden? Soit, ik reken op EvolutionIT voor een goede afhandeling van de zaak, dit trek ik zeker niet in twijfel en weet voor de volle 100% dat dit correct zal worden afgehandeld door Mark.


Sandrino
  #196  
Oud 03-10-07, 23:18
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandrino Bekijk bericht
Ik was eerst van plan mn iphone te laten overkomen van Utrecht naar Begie. Bij deze overweeg ik toch om hem zelf in Utrecht te gaan ophalen aangezien ik koste wat het kost die firmware 1.02 wil! Hopelijk vinden we dus inderdaad samen met EvolutionIT een oplossing...
Had EvolutionIT trouwens niet meerdere Iphones op stock voor verdere verkoop op websites als ebay en dergelijke? Bij deze is er dus toch een grotere stock dan voorzien en kan er hopelijk nog aan omruiling gedacht worden? Soit, ik reken op EvolutionIT voor een goede afhandeling van de zaak, dit trek ik zeker niet in twijfel en weet voor de volle 100% dat dit correct zal worden afgehandeld door Mark.


Sandrino
Als de iPhone omgeruild kan worden ben ik ook zeker van de partij, maar is die mogelijkheid er (nog)?
  #197  
Oud 03-10-07, 23:20
Sandrino Sandrino is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lier
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bekijk bericht
Als de iPhone omgeruild kan worden ben ik ook zeker van de partij, maar is die mogelijkheid er (nog)?
Johan, ik deed maar een voorstel aan Mark en EvolutionIT. Geduld is een schone deugd...
Laat Mark nou maar rustig morgen alles bespreken met hogerhand, alles komt inorde, daar ben ik van overtuigd!
Vrijdag bezorg ik mezelf een tripje naar mn buurland Nederland!

Greetz

Laatst gewijzigd door Sandrino; 03-10-07 om 23:23.
  #198  
Oud 03-10-07, 23:20
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandrino Bekijk bericht
Ik was eerst van plan mn iphone te laten overkomen van Utrecht naar Begie. Bij deze overweeg ik toch om hem zelf in Utrecht te gaan ophalen aangezien ik koste wat het kost die firmware 1.02 wil! Hopelijk vinden we dus inderdaad samen met EvolutionIT een oplossing...
Had EvolutionIT trouwens niet meerdere Iphones op stock voor verdere verkoop op websites als ebay en dergelijke? Bij deze is er dus toch een grotere stock dan voorzien en kan er hopelijk nog aan omruiling gedacht worden? Soit, ik reken op EvolutionIT voor een goede afhandeling van de zaak, dit trek ik zeker niet in twijfel en weet voor de volle 100% dat dit correct zal worden afgehandeld door Mark.


Sandrino
Ze hadden er 200
  #199  
Oud 03-10-07, 23:24
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bekijk bericht
@iPhoneclub: Wat wordt hier mee gedaan? Er zijn veel mensen die (volgens de lijst) hun iPhone nog niet afgehaald hebben. Misschien dat er iemand tussenzit die hem over kan kopen, maar als dat niet zo is, wat wordt er dan geregeld?
Afwachten wat EvolutionIT zal voorstellen.

Ik wil overigens wel gelijk even nogmaals iets duidelijk maken: de iPhoneclub is verder geen aanspreekpunt in deze inkoopactie. Wij hebben iedereen de mogelijkheid gegeven om gezamenlijk met korting een iPhone te kunnen aanschaffen, maar wij leveren zelf niet en zijn dus ook niet de partij bij wie je moet zijn als blijkt dat je firmwareversie 1.1.1 hebt ontvangen. Ik wil best mijn beste beentje voortzetten om deze actie toch voor iedereen succesvol af te kunnen ronden, maar voor m'n gevoel doen we al veel meer dan feitelijk nodig zou zijn. Dus verder geen klaagmails naar e-mailadres of oproepen hier op het forum dat wij actie moeten ondernemen. Veel meer dan we nu doen kan ik - als niet-economisch betrokken relatie - niet voor je doen. EvolutionIT is je enige aanspreekpunt, want met hen ben je een overeenkomst aangegaan. We hopen dat dat wel voor iedereen duidelijk is.
  #200  
Oud 03-10-07, 23:25
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandrino Bekijk bericht
Johan, ik deed maar een voorstel aan Mark en EvolutionIT. Geduld is een schone deugd...
Laat Mark nou maar rustig morgen alles bespreken met hogerhand, alles komt inorde, daar ben ik van overtuigd!
Vrijdag bezorg ik mezelf een tripje naar mn buurland Nederland!

Greetz
Ik wacht ook zeker af wat er gaat gebeuren. Geef alleen aan dat ik het daar mee eens ben.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Inkoopactie] iPhone 3G dock Tjainie Koopinformatie Nederland 15 06-09-08 21:47
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT Johan Archief 4 31-07-08 14:32
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 11:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 20-01-08 00:53
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT iCulture Archief 312 02-10-07 06:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.