iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/492-status-iphone-inkoopactie-iphoneclub-nl-evolutionit.html)

iCulture 02-10-07 05:05

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT
 
Naar aanleiding van onze - ik mag wel zeggen succesvolle - iPhone inkoopactie [blog, forum] heeft EvolutionIT gisteren om 12:00 uur de uiteindelijke bestellijst ontvangen met 53 deelnemers aan de inkoopactie. Ondanks dat de inkoopactie niet helemaal zonder slag of stoot verliep en we hier - buiten verwachting - onevenredig veel werk aan hebben gehad, wil ik toch iedereen bedanken voor alle positieve feedback en heads up.

In dit topic kun je je ervaringen over de inkoopactie kwijt. Hoe gaat de levering? Is er al contact met je opgenomen door EvolutionIT (zie ook hieronder)? Heb je de iPhone al opgehaald? Welke firmware was er geinstalleerd? (zou altijd lager dan 1.1.1 moeten zijn), enzovoorts.

Mark van de Griendt, die deze actie bij EvolutionIT samen met ons heeft opgezet heeft een uur na het ontvangen van de bestellijst deze e-mail naar alle betrokkenen gestuurd. Heb je de e-mail dus niet ontvangen, dan is deze A) in je spambox terecht gekomen of B) was je waarschijnlijk op aanvraag van de lijst verwijderd of te laat met aanmelden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark van de Griendt, EvolutionIT
Beste iPhone klanten,

Dank voor jullie massale belangstelling en de daaruit voortvloeiende bestellingen. [/FONT]

Graag willen wij van deze mogelijkheid gebruik maken om ons voor te stellen; wie is EvolutionIT? Wij zijn een onafhankelijke distributeur die naast de gebruikelijke landendistributieorganisaties alternatieve kanalen aanboort om ict producten te kunnen aanbieden. Wij leveren op deze manier vooral HP, IBM, Cisco en Apple. Onze werkwijze is verspreid over het kantoor aan de Niasstraat 1 in Utrecht en ons magazijn aan de savannahweg 35 eveneens in Utrecht ( dit laatste adres is van Dataman, onze logistieke partner). Hier naartoe rijden zonder dat u gebeld bent of een bon heeft, heeft geen enkele zin. ’s Nachts langskomen ook niet, wij leveren elke dag onze binnengekomen voorraad direct uit.

Garantie; Onze producten zijn altijd nieuw en kunnen voor garantie gewoon via de service punten worden geclaimed. Dit houdt voor de Apple iPhone in dat garantie via de bekende Nederlandse garantie punten als Card services, CARD Services | Home of de lokale Apple shops gaat. Tot het moment dat de Apple iPhone in Nederland wordt gelanceerd zal EvolutionIT dit zelf doen. In de praktijk kan het voorkomen dat een defect model dus teruggestuurd wordt naar de US. Het oordeel van onze Apple leverancier is bindend, hierover voeren wij nooit discussie. Voor software misstanden is EvolutionIT niet aansprakelijk, hieruit voortvloeiende kosten zijn voor uw eigen rekening.

Orderproces; Nu wij de orders binnen hebben zullen deze direct vandaag worden behandeld. Elke klantnaam is een aparte order met eigen BTW factuur. Wij verwachten woensdag a.s. te kunnen leveren zoals in de actie ook aangegeven, calamiteiten daargelaten. Zodra wij de iPhones binnen hebben zal iedereen gebeld worden, wacht dus a.u.b met in de auto stappen totdat u gebeld wordt, wij weten nooit vantevoren hoe laat onze vervoerder levert. Wij krabbelen dus niet terug echter willen ook niet dat ’s ochtends om 9 uur onze met smart wachtende klanten voor de deur liggen. Ook discussie voeren hierover op de iphoneclub heeft geen zin, dit levert alleen maar extra werk op voor die organisatie. Wij verwachten dat de iPhone geleverd wordt met firmware 1.02, discussie vooraf over welke versie en wat dan wel of niet te doen heeft geen zin. Ook behoudt EvolutionIT zich het recht voor om orders te weigeren danwel te cancellen bij misbruik van onze inspanningen. Het posten van negatieve of insinuerende reclame kan hier een voorbeeld van zijn.

Afhalen; Als u gebeld wordt kunt u komen naar de Niasstraat 1 in Utrecht. Onze ingang is aan de vleutenseweg. U kunt bij ons niet met pin of creditcard betalen, dus graag contant en gepast betalen. Het totaalbedrag inclusief BTW is €475,- Wij zijn geopend van 9uur tot 17uur. Voor een routebeschrijving kijkt u op Evolution IT B.V. - The ICT Hardware Source!. Wilt u bij al uw communicatie de aanhef ook met iphoneclub aktie beginnen? Dit bespaard ons enorm veel werk.

Met vriendelijke groet en dank voor uw opdracht,

Mark van de Griendt


iCulture 02-10-07 05:17

Deze (forum)namen zijn doorgegeven aan EvolutionIT. Als je naam hierbij staat, ben je dus bekend bij EvolutionIT (met alle verwerkte gegevens). Staat je naam er niet bij, dan was je A) te laat of B) op verzoek verwijderd.
  1. ilya --- 1.0.2
  2. ssteins --- 1.0.2
  3. Ethan
  4. iRobbert --- 1.0.2
  5. Francois Schellenbach
  6. the0ne --- 1.1.1
  7. Sandrino
  8. Denialson
  9. text --- 1.1.1 --> omruiling: 1.0.2
  10. orf
  11. knoflook sr --- 1.0.2
  12. Grooviee --- 1.1.1
  13. fabijanf --- 1.0.2
  14. dennisk
  15. wolf
  16. Mp3-Junky --- 1.0.2
  17. Sulhi Tabyin
  18. NoiA --- 1.1.1 (x2)
  19. noteboom
  20. Alecos
  21. marqw --- 1.0.2
  22. oscar
  23. rob eveleens
  24. MacFoxx --- 1.1.1
  25. chris11
  26. shorty --- 1.1.1 --> omruiling: 1.0.2
  27. Ltripels --- 1.0.2
  28. rochman --- 1.0.2
  29. bitje --- 1.0.2
  30. Roadrunner --- 1.1.1 --> omruiling: 1.0.2
  31. easydone --- 1.1.1
  32. eraz --- 1.1.1
  33. kranzig
  34. bootster --- 1.1.1
  35. Lucas
  36. efefes --- 1.0.2
  37. Patrickvn --- 1.0.2
  38. Johan --- 1.1.1
  39. Ronald --- 1.1.1 --> omruiling: 1.0.2
  40. Tom Goedhart --- 1.1.1
  41. vanilla --- 1.1.1 --> omruiling: 1.0.2
  42. Tinus --- 1.1.1 --> (geen omruiling)
  43. marina --- 1.0.2
  44. Kevin1985 --- 1.1.1
  45. Leon
  46. EnderQ --- 1.1.1
  47. Applefan --- 1.0.2
  48. ramonpouw --- 1.1.1
  49. Keng --- 1.1.1
  50. pwain --- 1.1.1 --> omruiling: 1.0.2

Tinus 02-10-07 08:41

@admin

Bedankt voor deze verduidelijking ;-)

marqw 02-10-07 08:44

bedankt.. mooi werk.. mag wederom gezegd worden...

bitje 02-10-07 10:29

Ja idd mooi werk wederom :)
 
Ja idd mooi werk wederom :)

vanilla 02-10-07 10:43

ik twijfel nog steeds of ik m ophaal of op laat sturen!
Op laten sturen is gemakkelijker daar ik tot half 5 aan 't werk ben!

Maar ophalen... wellicht kom je lotgenoten tegen (altijd leuk).. en je hebt 'm eerder... twijfel twijfel alom!

MacFoxx 02-10-07 11:09

Zitten jullie ook smart op een telefoontje te wachten :D..

Maar geduld is een schone zaak en ik wacht wel wat de opties zijn om op te halen of te laten sturen.

MP3-junky 02-10-07 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanilla (Bericht 3636)
...wellicht kom je lotgenoten tegen (altijd leuk)..

lotgenoten? vind je het erg dat je straks een iphone hebt?;)

shorty 02-10-07 11:36

Heb 't mailtje gehad maar verder nog geen belletje of iets dergelijks. Denk dat ik hem morgen ga ophalen! Maar wanneer ik vandaag een belletje krijg weet ik niet of ik kan wachten met ophalen haha.

En inderdaad, nogmaals thumbs up voor iphoneclub.nl en evolutionit.nl! In een klap weer 53 mensen een iPhone in Nederland :)

Tinus 02-10-07 11:43

Ik zit ok met veel moeite te wachten op een telefoontje, als ze voor 15.30 bellen kan ik net voor 1700 in utrecht zijn.....

Grooviee 02-10-07 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanilla (Bericht 3636)
ik twijfel nog steeds of ik m ophaal of op laat sturen!
Op laten sturen is gemakkelijker daar ik tot half 5 aan 't werk ben!

Maar ophalen... wellicht kom je lotgenoten tegen (altijd leuk).. en je hebt 'm eerder... twijfel twijfel alom!

Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of je hem kon laten opsturen, maar dit was niet mogelijk. Je zal hem dus moeten ophalen.

pwain 02-10-07 12:13

Hmm ik denk wel dat ze hem opsturen. Ik kreeg zelfs een order binnen dat ze hem via een verzekerde zending zouden opsturen. Bijkomende kost: 25 Euro.

Echter zou ik hem deze week nog prima zelf kunnen gaan ophalen. Ik ben toch in de buurt ;)

oscar 02-10-07 12:34

geen e-mail
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 3594)
Mark van de Griendt, die deze actie bij EvolutionIT samen met ons heeft opgezet heeft een uur na het ontvangen van de bestellijst deze e-mail naar alle betrokkenen gestuurd. Heb je de e-mail dus niet ontvangen, dan is deze A) in je spambox terecht gekomen of B) was je waarschijnlijk op aanvraag van de lijst verwijderd of te laat met aanmelden.

Geen e-mail ontvangen, ook niet in de spambox; terwijl ik wel in het lijstje sta. Ik wacht het telefoontje van EvolutionIT maar rustig af. :confused:

P@scalleke 02-10-07 12:55

Ik heb gistr een mail gestuurd naar EvolutionIT omdat helaas te laat afwist van deze actie.

Ik kreeg vervolgens van Mark een mailtje. (geen antwoord op mijn vraag maar goed.)
Hij wist te vertellen dat bij een afname van 50+ hij een korting kon regelen van 50 euro..... :S

Bij jullie inkoopactie van kregen jullie toch maar 25 euro korting.....

Tinus 02-10-07 12:58

Heeft iemand al een telefoontje gehad van EvoIt?

rochman 02-10-07 13:19

mail ontvangen met de voorwaarden van mark
 
Wel email ontvangen, maar nog geen telefoon...

Nog even geduld.....:p:rolleyes:

iRobbert 02-10-07 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P@scalleke (Bericht 3667)
Ik heb gistr een mail gestuurd naar EvolutionIT omdat helaas te laat afwist van deze actie.

Ik kreeg vervolgens van Mark een mailtje. (geen antwoord op mijn vraag maar goed.)
Hij wist te vertellen dat bij een afname van 50+ hij een korting kon regelen van 50 euro..... :S

Bij jullie inkoopactie van kregen jullie toch maar 25 euro korting.....

Bij ons was het zo dat wij al minder zouden betalen dan normaal.
Normaal was de prijs incl. btw € 535,50. Wij zouden 495,00 betalen als de 50 mensen niet werd bereikt, anders werd het 475,00 euro dus een totaal korting van 60 euro.

Maar van welk bedrag kon Mark 50 euro afhalen is natuurlijk de vraag?

P@scalleke 02-10-07 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iRobbert (Bericht 3677)
Bij ons was het zo dat wij al minder zouden betalen dan normaal.
Normaal was de prijs incl. btw € 535,50. Wij zouden 495,00 betalen als de 50 mensen niet werd bereikt, anders werd het 475,00 euro dus een totaal korting van 60 euro.

Maar van welk bedrag kon Mark 50 euro afhalen is natuurlijk de vraag?

Ik citeer: "Qua pricing is een korting op de standaard prijs van €450 te verwachten van €50 bij bestellingen van 50 stuks of meer. Prijzen zijn excl btw"

Ik weet natuurlijk niet precies wanneer jullie de bestelling gedaan hebben, maar het lijkt me nog steeds curieus

bitje 02-10-07 13:37

snap ik niet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P@scalleke (Bericht 3679)
Ik citeer: "Qua pricing is een korting op de standaard prijs van €450 te verwachten van €50 bij bestellingen van 50 stuks of meer. Prijzen zijn excl btw"

Ik weet natuurlijk niet precies wanneer jullie de bestelling gedaan hebben, maar het lijkt me nog steeds curieus

het klopt allemaal reken maar uit.. 475 inclusief btw is 400 exclusief btw +/-
450 exclusief btw minus 50 euro is ook 400 exclusief btw.
klopt dus als een bus

rochman 02-10-07 13:38

Verpest , aub niet voor Ons
 
Ik ga mijn new aanwinst halen voor , zoals afgesproken...Punt

STOORZENDERS, ga aub ergens anders...:eek:

ik zit op mijn bel te wachten..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.