Bluetooth wil niet aan. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 maanden in het bezit van een Iphone 3GS ,alles werkte naar behoren maar sinds een week doet mijn bluetooth het niet meer. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Bluetooth wil niet aan.
Sinds 2 maanden in het bezit van een Iphone 3GS ,alles werkte naar behoren maar sinds een week doet mijn bluetooth het niet meer.
Als ik hem aan wil zetten springt hij gelijk weer terug op uit. Waar kan dit eventueel aan liggen? Iphone is gejailbreakt ,versie 3.0.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een reboot gedaan? Harde reset of eventueel een restore?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
had je misschien niet ibluetooth geinstalleerd ? dit gebeurde bij mij namelijk ook dus ik had het gedeinstalleerd en iphone opnieuw gestart (ook winterboard uitgezet) en alles werkte weer gewoon
|
|
|||
|
|||
Na paar x een simpele reboot deed hij het weer ,gelukkig dat de oplossing iets simpels was.
|
|
||||
|
||||
Mooi zo. Wat een reboot al niet oplost.
Slotje dan maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
Bluetooth: Pairen met PC/laptop wil niet | Firesphere | iPhone algemeen | 4 | 13-01-10 19:04 |
Iphone wil niet meer aan !!! | Timbaland | iPhone algemeen | 2 | 17-09-09 20:04 |
Wil niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 3 | 25-08-09 19:30 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|