iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   update Itunes (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/49248-update-itunes.html)

Sabberdesab 01-12-09 07:21

update Itunes
 
Misschien stomme vraag, maar ik had eerst de gejailbreakte versie iphone en stap nu over naar een legale iphone van t-mobile de 3Gs
Voorheen moest ik dus vreselijk opletten als ik hem aansloot aan mijn PC dat ik niet met Itunes de laatste versie erop zette want dan was de simlock er weer op.

Nu heb ik intussen al diverse updates voorbij zien komen van itunes en deze constant geweigerd. Maar nu ik de nieuwe iphone krijg , wil dus weten of ik gewoon kan updaten bij itunes en hem kan synchroniseren zonder enig risico.
Wie kan mij dat vertellen?
Alvast bedankt
Groetjes Sabine

Bomans 01-12-09 09:00

iTunes kon je in het verleden (en nu nog steeds) altijd updaten. Het is de firmware van de iPhone waar je voor moest opletten.

Jan Slagter 01-12-09 10:28

Hoi Bomans,
Heb mijn iphone pas maar waar moet ik op letten kan wel gewoon de update's binnen halen? Ik ben helemaal nieuw in het apple gebeuren. En zijn er dingen wat ik echt niet moet doen?
Dank alvast.

Bomans 01-12-09 10:40

Heb je de iPhone unlocked of via t-mobile met bijhorend abo?

Jan Slagter 01-12-09 10:42

nee hebben ze in de winkel al gedaan met cyndia en ik moest uit kijken voor updates?

Bomans 01-12-09 10:44

Als er een firmware update komt voor de iPhone, gewoon negeren en wachten tot alles bekend is op dit forum.

Voor de rest is er genoeg te vinden via de zoekfunctie en de wiki. Lees je maar even in.

Jan Slagter 01-12-09 10:46

en upgrades van cyndia kan altijd?

floa1512 01-12-09 10:46

Nu heb ik intussen al diverse updates voorbij zien komen van itunes en deze constant geweigerd. Maar nu ik de nieuwe iphone krijg , wil dus weten of ik gewoon kan updaten bij itunes en hem kan synchroniseren zonder enig risico.

Als je nu een T-Mobil abo hebt , kun je hem altijd updaten en synsen zonder dat de simlock er weer op komt te zitten omdat je klant van t mobile bent.
Let wel op dat als je een gejailbreakt iPhone hebt en hem update naar een nieuwe of andere firmware , dat iTunes alles dat met jailbreak te maken heeft eraf gaat gooien.
Achteraf kun je gewoon weer de jb doen , maar dan zal je weer alles van de jb weer handmatig moeten uitvoeren.
Hopelijk is het een beetje duidelijk zo.
Vrgr

Jan Slagter 01-12-09 10:53

Dus updaten kan altijd en geeft geen problemen maar zolang ik maar geen nieuwe firmware installeer heb ik geen problemen met opnieuw een simlock te laten uitvoeren..

Dank jullie vriendelijk..

floa1512 01-12-09 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Slagter (Bericht 389271)
en upgrades van cyndia kan altijd?

Yep. In sommige gevallen moet het zelf.

De Generaal 01-12-09 12:03

Gezien de TS eruit lijkt te zijn en hier meer dan genoeg over te vinden is hier op het forum, sluiten wij dit topic.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.