//

gezocht: mobistar my-iphone klanten

gezocht: mobistar my-iphone klanten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone fans, Ik zoek mensen met de formule my30/my45/my60 for iphone. Reeds anderhalve maand geleden stelde ik een vraag aan de mobistar klantendienst betreffende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-09, 09:42
darken_rahl darken_rahl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard gezocht: mobistar my-iphone klanten

Beste iphone fans,

Ik zoek mensen met de formule my30/my45/my60 for iphone.
Reeds anderhalve maand geleden stelde ik een vraag aan de mobistar klantendienst betreffende mijn facturen waar ik boven mijn limiet van 200Mb zit.

Wanneer ik boven mijn limiet zit moet ik veel meer betalen dan de 10cent per Mb. In mijn vorig factuur bijvoorbeeld moest ik 11.4 euro betalen voor een meerverbruik van 27.8 Mb. Daar zou ik normaal maar 2.78€ voor moeten betalen.

Zijn er nog mensen die hiervan last hebben? gelieve je gedetailleerde facturen na te kijken (deze zijn te vinden op de site van mobistar). Ik heb gisteren een aangetekende brief naar mobistar gestuurd omdat ze mij niet kunnen/willen helpen bij de klantendienst. Als ik geen goed antwoord krijg ga ik hierin verder en consumentenorganisaties aanspreken, de ombudsman en eventueel het gerecht. Moest dit bij elke klant van mobistar zijn gaat het hier over enorme fouten in de facturatie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-09, 19:00
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb deze maand net mijn factuur ontvangen en ik vroeg me net hetzelfde af :s
Normaalgezien ga ik niet over die 200mb maar deze maand dus wel.
Totaal verbruik is volgens Mobistar 280mb, dus dan zou ik denken dat ik 80mb meer heb verbruikt en dus 8 euro (vroeger maar 1,6 euro, maar dit hebben ze verhoogd) zal moeten opleggen. Niet dus, ik moet 12,98 euro bijbetalen.

Ik heb niet zoveel zin om lange telefoontjes naar Mobistar te doen voor die 5 euro, maar ik zou hier ook graag het fijne van weten.
  #3  
Oud 09-12-09, 14:40
darken_rahl darken_rahl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb eindelijk reactie gekregen van mobistar. Het betreft inderdaad een fout (?) in hun berekeningsmethode. Ik krijg mijn geld terug. Ik raad je aan om eens in de excel files te kijken van je laatste factuur en bij dataverbruik zien of alles correct is. Moest dit niet zijn bel je naar 5555 of ga je langs een mobistarwinkel en laat je die excel file zien.
  #4  
Oud 09-12-09, 15:01
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Sowieso is het raadzaam om altijd je facturen te bekijken/controleren, zodat je ook handigheid in je eigen gebruik ziet. Wil je later naar een goedkopere abo overstappen, dan kan je bijv. aan de hand van je maandelijkse gebruik kijken, of dit mogelijk is voor je.

Afijn, mooi om te zien dat je jouw geld terug krijgt en nogmaals iedereen check altijd je factuur . Omdat het probleem is opgelost, gaat deze op slot.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.