//

verkeerde firmware en geen sim

verkeerde firmware en geen sim discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers Heb net geprobeerd mijn gejailbreakte iphone 3G via pwnage te upgraden naar 3.1.2 helaas geeft hij aan bij de ispw geen gevonden en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-09, 23:53
Phony Phony is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard verkeerde firmware en geen sim

Beste lezers
Heb net geprobeerd mijn gejailbreakte iphone 3G via pwnage te upgraden naar 3.1.2 helaas geeft hij aan bij de ispw geen gevonden en als ik dan vervolgens de gedownloade iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw aanklik geeft hij aan verkeerde firmware
vervolgens via een gedownloade iPhone1,2_3.1.2_7D11_Custum-Restore.ipsw
en herstel de Iphone op 3.1.2 gekregen met cydia maar nu blijft hij naar het netwerk zoeken (waarschijnlijk een custum ipsw met activatie)
hoe te herstellen
Bedankt alvast Phony
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-09, 16:37
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phony Bekijk bericht
Beste lezers
Heb net geprobeerd mijn gejailbreakte iphone 3G via pwnage te upgraden naar 3.1.2 helaas geeft hij aan bij de ispw geen gevonden en als ik dan vervolgens de gedownloade iPhone1,2_3.1.2_7D11_Restore.ipsw aanklik geeft hij aan verkeerde firmware
vervolgens via een gedownloade iPhone1,2_3.1.2_7D11_Custum-Restore.ipsw
en herstel de Iphone op 3.1.2 gekregen met cydia maar nu blijft hij naar het netwerk zoeken (waarschijnlijk een custum ipsw met activatie)
hoe te herstellen
Bedankt alvast Phony
Hoi,
Om dit te herstellen moet je gewoon je iphone herstellen naar de officiele 3.1.2 en dan vervolgens jailbreaken met blackra1n.
Als je een unlock nodig hebt kan je BlackSn0w installeren via het blackra1n appje op je SB.
Hopelijk zal dit je iPhone herstellen!
Gr. iPhone3G_Olé
  #3  
Oud 17-12-09, 17:01
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit probleem kan inderdaad opgelost worden, door wat iPhone3G_Olé voorstelde. Dus in iTunes updaten naar 3.1.2, en vervolgens jailbreaken met Blackra1n (en als je afhankelijk bent van een unlock, unlocken met Blacksn0w.)

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone geef aan dat de verkeerde sim erin zit zipzip iPhone algemeen 2 29-03-10 22:43
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 15:56
Verkeerde Firmware 1.1.2 -> 1.1.4 Jarno Liefers Archief 1 17-03-08 21:59
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 19:06
Turbo Sim en Iphone 1.1.1 firmware pcmarket Unlock [archief] 91 30-11-07 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.