Installer zonder jailbreak? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, als ik een installer op mijn iphone zet is hij dan gejailbreaked of krijg ik problemen? Want ik heb de legale versie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Installer zonder jailbreak?
Beste mensen, als ik een installer op mijn iphone zet is hij dan gejailbreaked of krijg ik problemen?
Want ik heb de legale versie van T-mobile, en wil hem legaal houden...en wil een installer op mijn telefoon. Kan dat? Zo ja, welke kan ik dan het beste downloaden? Alvast bedankt! Groetjes Sabine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een jailbreak uitvoert krijg je Cydia op je Springboard. Hiermee kan je jailbreak-applicaties zoals Winterboard, SBSettings, etc installeren. Of bedoel je dat niet?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik wil hem LEGAAL houden, dus geen jailbreak zoals ik al schreef. Is er dan geen optie voor een installer? Zijn die alleen voor iphones die je eerst moet jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Een jailbreak is niet illegaal hoor Apple is er niet blij mee, maar er worden geen gebruiksrechten overtreden bij een jailbreak. Als je niet wil jailbreaken kan je geen andere installer krijgen dan de standaard iTunesStore- en AppStore-applicatie.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Oke er is dus geen installer zonder jailbreak.
Maar ik ben een leek hierin, dus kan hem zelf niet zomaar even jailbreaken.. toch? Of is het gewoon een kwestie van een installer downloaden? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
het is een kleine moeite, zie handleidingen en begrippen van deze forum ( en er is een hele jailbreak discussie )
|
||||
|
||||
Nee, maar het is niet heel moeilijk, zie hier onze handleiding.
Over het jailbreaken van de iPhone is al erg veel geschreven, deze discussie gaat dan ook op slot. Bij deze het vriendelijke verzoek om je even goed in te lezen door gebruik je maken van de zoekfunctie. Alvast veel succes bij het jailbreaken! // Slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
Installer.app zonder restore | chonazz | iPhone Apps | 4 | 11-03-09 23:58 |
iPhone: installer eop zonder nieuwe ipsw | Luque | Jailbreak | 4 | 24-08-08 18:05 |
installer.app zonder jailbreakme.com | partyfart | iPhone Apps | 7 | 08-01-08 22:18 |
|
|