//

Verbind met itunes = Gegevens kwijt?!

Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Toen ik mijn Iphone vanmiddag aan probeerde te zetten bleef deze hangen bij het apple-logo. Ook itunes herkende de iphone niet meer. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-09, 18:08
Dirkeijkemans Dirkeijkemans is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 3
Unhappy Verbind met itunes = Gegevens kwijt?!

Hallo,
Toen ik mijn Iphone vanmiddag aan probeerde te zetten bleef deze hangen bij het apple-logo. Ook itunes herkende de iphone niet meer. Ik heb de iphone nu verbonden met de computer en ondertussen home ingedrukt gehouden en Itunes wil de Iphone nu herstellen. Nu heb ik gelezen dat dit betekend dat al mijn contacten dan worden verwijderd, dat zou echt een ramp zijn! Iemand die een oplossing heeft om nu de Iphone nog te back-uppen of zo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-09, 18:12
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb je de iPhone al eens eerder aan iTunes gehangen en destijds al een backup gemaakt? Zo ja, dan kan je deze na het herstellen weer terug plaatsen op de iPhone.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 02-12-09, 19:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je contacten worden trouwens gesynchroniseerd met Outlook, ga daar dus even kijken of ze er staan. Zo ja, dan heb je geen enkel probleem Normaal gezien wordt er trouwens bij elke synchronisatie automatisch een reservekopie gemaakt waarin al je instellingen bewaard staan.

Omdat deze informatie al op het forum te vinden is, gaat dit topic dicht.

//Slotje
 

Labels
gegevens kwijt, restore, vastgelopen apple logo, vastgelopen opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes pnijland iPad algemeen 37 23-08-18 06:20
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken manoy iTunes 9 10-08-12 23:11
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken knijn iTunes 0 08-09-10 20:10
Verbind met itunes om Pushberichgeving te gebruiken francebramie Archief 2 31-07-09 20:54
Verbind met iTunes? JohnnyGui iPhone Apps 3 24-04-09 17:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.