3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, als eerst complimenten voor deze site super! Ik heb de eerste gen iphone gehad en deze week een t-mobile abbo afgesloten voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI
Hallo iedereen, als eerst complimenten voor deze site super!
Ik heb de eerste gen iphone gehad en deze week een t-mobile abbo afgesloten voor de iphone 3gs. Mijn vriendin gaat met de sim bellen en ik heb de iphone Ik heb nu net de jailbreak van blackrain gedaan en ik heb geen ontvangst met hi maar wel met t-mobile!! Ook accepteerd hij de hi simkaart gewoon. Ik heb van te voren alles gecheckt kwa firmware en versie en dat klopte versie 3.1 (7c144) Ik ben best een leek met computer dingen dus ik hoop dat iemand een oplossing weet zodat ik tog met hi kan bellen! Alvast bedankt, Groeten!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult je iPhone eerst moeten unlocken (simlockvrij maken), omdat de iPhone's van T-Mobile alleen T-Mobile simkaarten accepteren. Je zult daarvoor Blacksn0w moeten gebruiken.
Graag in dat topic verder voor eventuele verdere vragen of opmerkingen. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3g met FW 4.1 en BB 06.15.00 geen ontvangst meer | jpvanes | Jailbreak | 0 | 03-02-11 08:32 |
Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G | Smartienator | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-08-10 14:58 |
Jailbreak Blackrain Vodafone - geen internet | vanepan | Overige providers Nederland | 10 | 10-11-09 00:10 |
Na Jailbreak FW2.2 iPHone 3G geen ontvangst met carrier meer... | koruephiroth | Archief | 4 | 18-01-09 15:32 |
met 2g 2.1 geen ontvangst meer in Tokyo | mgtpater | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 03-12-08 18:13 |
|
|