Steeds terug in de herstelmodus na uitschakelen! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik kon niet echt heel erg hetzelfde vinden als het probleem wat ik met mijn iphone 3gs heb. Steeds als ik de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Steeds terug in de herstelmodus na uitschakelen!
Hallo allemaal,
Ik kon niet echt heel erg hetzelfde vinden als het probleem wat ik met mijn iphone 3gs heb. Steeds als ik de iphone uitschakel gaat hij gelijk in de herstelmodus en kan ik hem alleen nog herstellen. Alles moet er dan weer overnieuw op gezet worden! Ik heb hem vandaag binnen gekregen en gelijk dit probleem met deze nieuwe telefoon :-( Weet iemand waar dit aan ligt en of het verholpen kan worden? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi Hij is vandaag bij mij afgeleverd... ik heb geen idee uit welke week hij komt kan ik dat ergens zien?
Wat zou ik er aan kunnen proberen te doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je eraan kunt doen: niet jailbreaken, ofwel je iPhone niet herstarten momenteel is er geen mogelijkheid tot untethered jailbreak voor die iPhones. Moest je toch willen controleren: het 4e en 5e(als ik mij goed herinner) getal in het serienummer is de productie week. Alles onder de 40 is zeker geen probleem, wat erboven ligt, heeft de nieuwe bootrom en kan dus geen untethered jailbreak hebben momenteel. |
|
|||
|
|||
Oww oke.... haha of de telefoon niet meer uitschakelen dus... :-p
Ik moet hem wel simlockvrij hebben mijn vodafone kaartje moet er in. |
|
||||
|
||||
Over de tethered-jailbreak is genoeg te vinden.
Voorlopig is daar geen oplossing voor //slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Steeds terug naar springboard | soulwax | Archief | 3 | 18-04-09 11:41 |
iphone springt steeds in herstelmodus | wijlre01 | iPhone algemeen | 4 | 19-03-09 00:14 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 4 | 25-06-08 15:26 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 3 | 13-06-08 18:36 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
|
|