WINTERBOARD probleem, iphone 3GS discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden, als ik namelijk winterboard installeer op mijn nieuwe iphone 3GS (firmware 3.1.2) vraagt die om een reboot te doen. dit doe ik dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
WINTERBOARD probleem, iphone 3GS
beste leden,
als ik namelijk winterboard installeer op mijn nieuwe iphone 3GS (firmware 3.1.2) vraagt die om een reboot te doen. dit doe ik dan ook, maar dan crasht die... heeft iemand hier ervaring mee, enige oplossingen? ik zou graag kunnen themen op nieuwe iphone greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met crashen? Dat je opnieuw moet jailbreaken (dus dat er connect to iTunes -scherm opkomt)? Dan heb je waarschijnlijk een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki].
|
|
|||
|
|||
yep ik moet opnieuw jailbreaken ( dit heb ik gedaan met blackrain via blackweather)
zou ik met iets anders moeten jailbreaken dan? |
|
||||
|
||||
Neen, momenteel is daar nog geen oplossing voor. Ze zijn er wel hard aan bezig.
Omdat dit al bekend was, gaat dit topic dicht. //Slotje |
Labels |
winterboard 3gs 3.1.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WinterBoard probleem.. | Niick | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-02-11 22:05 |
achtergrond op je iphone 3gs (ala winterboard) | tgstk2 | iPhone Apps | 6 | 20-12-10 21:25 |
Winterboard op iPhone 3GS ??? | Marcos999 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-07-09 20:24 |
|
|