iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone jailbreak ongedaan maken (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/49454-iphone-jailbreak-ongedaan-maken.html)

eddytjuh 03-12-09 23:50

iPhone jailbreak ongedaan maken
 
Beste Heren&Dames,

Misschien stel ik een vraag die al vaker is gesteld, maar ik kan het niet duidelijk vinden op dit forum.

Ik heb weinig tot geen verstand van telefoons/internet en toch heb ik het voor elkaar gekregen om te iphone te jailbreaken (misschien onverstandig, maar dat even ter zijde)

Ik heb sinds cydia geen 1 programma geïnstalleerd omdat ik het simpelweg niet snap (// Opmerking verwijderd wegens illegale content. Timmeh_)

Sinds de installatie van cydia is mijn iPhone erg traag en reageren sommige knoppen zelfs pas na een paar keer (daarvoor geen last van) :eek:

Ik wil graag alle huidige programma's + contacten/sms-berichten e.d. behouden en toch wil ik graag cydia eraf halen. Het programma blackra1n heb ik geuninstalled, maar nu is de jailbreak er nog.

Zou iemand mij heel erg simpel kunnen uitleggen / ergens naar toe verwijzen hoe ik de jailbreak eraf kan halen.

Ik zelf had bijvoorbeeld deze website al gevonden: http://www.iphoned.nl/cydia-verwijderen/964/ maar ik snap daar dus al vrij weinig van.

Alvast bedankt, en sorry nogmaals als deze vraag al vaker is gesteld, ik kan het namelijk echt niet vinden.

Eddy

Siempie 04-12-09 00:50

Zou ik ook wel willen weten!

kuotje 04-12-09 01:01

updaten :) ( custom firmware 3.1.2 downloaden ) en shift + enter op update en die firmware selecteren

ButcherJF 04-12-09 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 390315)
updaten :) ( custom firmware 3.1.2 downloaden ) en shift + enter op update en die firmware selecteren