//

Smartscreen/iPhone rss probleem

Smartscreen/iPhone rss probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) 3 december 2009 | 19:56 Rodajo | iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.0.1] [Jailbreak: Ja] | Windows Goedeavond, ik heb zoals in het artikel beschreven, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-09, 09:15
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard Smartscreen/iPhone rss probleem

3 december 2009 | 19:56
Rodajo
| iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.0.1] [Jailbreak: Ja] | Windows
Goedeavond, ik heb zoals in het artikel beschreven, smartscreen lite en iPhoneclub rss geinstalleerd. Smartscreen lite verschijnt wel op mijn springboard, maar iPhoneclub rss is in geen velden of wegen te bekennen. zeker niet op mijn lockscreen ...Ook niet in Smartscreen.

Hoe kan ik dit in orde maken?

3 december 2009 | 22:34
iMario
Moderator | iPhone 3GS 32GB (Wit) [FW: 3.1.2] [Jailbreak: Nee] | Windows
Bericht verplaatst.

4 december 2009, 06:45
Rodajo
Dit bericht is verwijderd door WDS001. Reden: Het bericht is naar dit topic verplaatst, hier kan je ook een antwoord verwachten Stel deze vragen in het vervolg via PB...

Dit antwoord kreeg ik nav mijn vraag in een topic va smartscreen. Ik ben hier nieuw en nu begrijp ik niet waar naar verwezen wordt met "dit topic" en wat PB is, dus stel ik mijn vraag hier maar eens. Hopelijk met meer succes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-09, 13:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Jouw oorspronkelijke vraag is verplaatst naar een topic waarbij het beter past. Je kan dus in dit topic (het topic waarnaar je vraag verplaatst is dus) een antwoord verwachten. Het is dus niet nodig om meerdere topics aan te maken met éénzelfde probleem.

Nogmaals: zulke vragen kan je best via PB of Privébericht stellen. Of desnoods (als je niet akkoord bent met het verplaatsen) via het rode driehoekje dat je boven elk bericht ziet.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smartscreen / Lockinfo lolbroeck Jailbreak apps en thema's 7 27-02-11 21:28
Smartscreen iPad (widget op je lockscreen) swenvdheuvel iPad algemeen 16 28-06-10 20:54
smartscreen widgets? rikkie123 Jailbreak apps en thema's 6 03-12-09 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.