iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Cydia er op krijgen, Blackra1n verwijderd? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/49617-cydia-op-krijgen-blackra1n-verwijderd.html)

timtim2009 07-12-09 15:37

Cydia er op krijgen, Blackra1n verwijderd?
 
Heb gister me iphone geunlocked en jailbreakt op firmware 3.1.2 met blackrain alleen ben ik vergeten om cydia erop te zetten. Nu heb ik die blackrain app niet meer.

Hoe krijg ik alsnog cydia erop?

King1987 07-12-09 15:38

Blackra1n nog een keer draaien ;) moet de oplossing zijn normaal gesproken.

timtim2009 07-12-09 15:46

Maar dan word die nog een keer geunlocked en gejailbreakt? kan dat geen kwaad?

Ik heb blackrain opnieuw opgestart maar hij blijft haken bij het scherm met dat hoofd..

De Generaal 07-12-09 16:10

// Topictitel aangepast voor de duidelijkheid

Denk dat je even zult moeten herstellen, waarna je opnieuw zult moeten jailbreaken (vergeet niet een reservekopie te maken/gegevens te backuppen).

timtim2009 07-12-09 16:15

Helemaal herstellen dus dan worden al me app enz weggehaald?
Moet ik me contacten nog opslaan? en hoe zit het met smsjes?

Ik hoef niet per see cydia erop maar mijn probleem is meer dat me pushberichten niet aankomen. En ik had gelezen dat er bij cydia een app is die er voor kan zorgen dat ze wel aankomen.

De Generaal 07-12-09 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timtim2009 (Bericht 391320)
Helemaal herstellen dus dan worden al me app enz weggehaald?
Moet ik me contacten nog opslaan? en hoe zit het met smsjes?

Ik hoef niet per see cydia erop maar mijn probleem is meer dat me pushberichten niet aankomen. En ik had gelezen dat er bij cydia een app is die er voor kan zorgen dat ze wel aankomen.

Inderdaad. Als je je contacten synchroniseert met Outlook of iets dergelijks, en je maakt een Reservekopie, dan worden deze opgeslagen in je reservekopie, die je later na je herstel vervolgens terug kunt zetten. Belangrijk is dus om sowieso een reservekopie te maken. Voor je apps geldt dat je deze moet 'Overzetten in iTunes' (is een functie van iTunes, klik op bestand linksbovenin) zodat deze in iTunes staan en je ze later weer kunt synchroniseren. Cydia apps kun je backuppen met AptBackup.

Dit kun je echter allemaal terugvinden, dmv de zoekfunctie, op het forum ;).

timtim2009 07-12-09 16:56

Dus ik heb Cydia nodig om pushberichten te kunnen ontvagen op firmware 3.1.5.

Want ik doe het eigenlijk voor de pushberichten die ik nu niet ontvang.
Hij is unlockend en jailbreakt.

De Generaal 07-12-09 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timtim2009 (Bericht 391334)
Dus ik heb Cydia nodig om pushberichten te kunnen ontvagen op firmware 3.1.5.

Want ik doe het eigenlijk voor de pushberichten die ik nu niet ontvang.
Hij is unlockend en jailbreakt.

Je bedoelt Push Fix, nadat je Push niet meer werkt door de jailbreak? Ik ben niet zo thuis in dat Push gebeuren, maar als je echt wilt dat dit werkt dan zal dat wel moeten hè ;). Gebruik de zoekfunctie om meer te weten over Push en hoe je deze kunt herstellen ;).

timtim2009 07-12-09 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 391337)
Je bedoelt Push Fix, nadat je Push niet meer werkt door de jailbreak? Ik ben niet zo thuis in dat Push gebeuren, maar als je echt wilt dat dit werkt dan zal dat wel moeten hè ;). Gebruik de zoekfunctie om meer te weten over Push en hoe je deze kunt herstellen ;).

Zal ik doen dankjewel voor je hulp!!

King1987 07-12-09 17:10

Nice, dus alles is opgelost of ga je vinden via de zoekfunctie.

Kan deze op slot!
Succes nog :D

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.