//

iPhone 3GS jailbreaken, custom firmware??

iPhone 3GS jailbreaken, custom firmware?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week een iPhone 3GS 16GB Black . Nu heb ik gelezen dat deze iphone alleen tethered te jailbreaken is in verband ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-09, 16:46
sjaak5293 sjaak5293 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 24
Standaard iPhone 3GS jailbreaken, custom firmware??

Ik heb sinds vorige week een iPhone 3GS 16GB Black. Nu heb ik gelezen dat deze iphone alleen tethered te jailbreaken is in verband met mijn serienummer en IMEI nummer. Mijn serienummur heeft als 4e en 5e getal : 4 4 dus 44, boven de 40. Mijn IMEI nummer begint met 01 20xxxxx. Ik had gelezen dat als het met 120 begint dat het dan ook niet werkt. Heeft iemand een oplossing om mijn serienummer en/of mijn IMEI nummer te veranderen?? Of gaat zoiets met een custom firmware? Ik had een custom firmware gevonden op: Download Custom Firmware 3.1.2 ipsw – Jailbreak, Activate, Unlock iPhone 2G, 3G, 3GS [Mac and Windows] | iLikeMyiPhone en dan de 3GS (T-Mobile). Heb ik hier iets aan ?

Graag jullie reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-09, 16:49
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Nee, dit kan je niet veranderen. Je zult het voorlopig moeten doen met de tethered jailbreak.

Omdat je iets vraagt wat niet mogelijk is, en een topic als deze verder niet informatief is, gaat hier een slotje op.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3Gs met baseband 04.26.08 - Greenpois0n of wachten op custom firmware? Paradise Jailbreak 4 07-02-11 13:59
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband randythesavage Jailbreak 13 28-01-11 15:36
Jailbreak 3.1.2 3gs (unlocked) lukt totaal niet, custom firmware mogelijk? loek2009 Archief 3 16-04-10 11:27
iPhone: 3GS 3.1 Custom Firmware swenvdheuvel Jailbreak 0 28-09-09 12:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.