iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Simlock-vrije Iphone met mijn eigen SIM kaart? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/49639-simlock-vrije-iphone-mijn-eigen-sim-kaart.html)

toon007 07-12-09 21:07

Simlock-vrije Iphone met mijn eigen SIM kaart?
 
Ik ben nu een KPN klant, en ik heb een HTC Touch Pro 2, maar ik wil misschien een Iphone kopen. Nou heb ik op internet een simlock-vrije Iphone gevonden, maar nou vraag ik mij af of ik ook mijn SIM kaart kan gebruiken op die Iphone. Zo ja hoe dan, en zo nee wat moet ik dan doen om die Iphone te gebruiken?

Alvast bedankt

ThaBudz 07-12-09 21:11

Simlockvrij = elke provider .

toon007 07-12-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 391448)
Simlockvrij = elke provider .

BEDANKT VOOR SNELLE REACTIE!

Oke maar betekent dat dan dat ik mijn SIM kaart in de Iphone kan doen??

ThaBudz 07-12-09 21:16

Volgens de info die je geeft wel en anders ff het forum doorstruinen voor Blackra1N en Blacksn0w , zo heb ik de mijne ook simlockvrij gekregen .

PAS WEL OP : heel veel iPhoneklonen worden als simlockvrije iPhone aangeboden dus pas op !!!!

toon007 07-12-09 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 391451)
Volgens de info die je geeft wel en anders ff het forum doorstruinen voor Blackra1N en Blacksn0w , zo heb ik de mijne ook simlockvrij gekregen .

Oke, maar hij is al simlockvrij, dat weet ik zeker, maar ik kan dus mijn eigen SIM kaart in de achterkant van de Iphone doen. Want ik dacht altijd dat er geen simkaart in de Iphone kan.

ThaBudz 07-12-09 21:21

Achterkant ? ,Deze zit aan de bovenkant , als deze in de achterkant moet dan ben ik bang dat je een neppert koopt.

toon007 07-12-09 21:23

Ok, ik weet er niet veel vanaf want ik heb nu alleen een Ipod touch. Maar ik kan dus langsgaan bij die knaap en even testen of die het doet met mijn Sim kaart?

ThaBudz 07-12-09 21:26

Yep en hang em ff aan iTunes dan weet je in ieder geval dat ie echt is .

toon007 07-12-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 391458)
Yep en hang em ff aan iTunes dan weet je in ieder geval dat ie echt is .

Oke super bedankt,
zou je metteen ff wille kijke of je denkt dat deze: Apple iPhone 3G - Advertentie: Apple iphone 3gs 32gb
veilig is.

alvast bedankt,

want als jij denkt dat ie niet veilig is dan koop ik hem waarschijnlijk ook niet.

ThaBudz 07-12-09 21:35

€170. too good too be true ,ik zou het niet doen beetje 3GS gaat voor min 600 , en anders langs gaan een uit de doos bekijken hij moet er hetzelfde uitzien als je touch met het verschil dat je er een sim in kan douwen maar ik denk dat dit een kloon is ook vanwege de prijs .

toon007 07-12-09 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 391467)
€170. too good too be true ,ik zou het niet doen beetje 3GS gaat voor min 600 , en anders langs gaan een uit de doos bekijken hij moet er hetzelfde uitzien als je touch met het verschil dat je er een sim in kan douwen maar ik denk dat dit een kloon is ook vanwege de prijs .

Oke super bedankt en ik ga nog even verder zoeken, hoeveel kost 3g ongeveer en kan je 3gs al jailbreaken?

en heb je hier misschien ook een verklaring voor want dit lijkt mij oplichterij:
PnZ-Gsm - Apple iPhone 3G 16GB White

ThaBudz 07-12-09 21:43

In ieder geval wat minder dan de 3GS en ja deze is te jailbreaken , waarschijnlijk tethered en anders via de verkoopsectie bij dit forum ff kijken
Ik ben zelf wel eentje van zien en vashouden is geloven en idd als iets te mooi om waar te zijn lijkt dan is dit het ook

De Generaal 08-12-09 15:16

Wanneer een iPhone officieel simlock vrij is, dan betekent dit dat elke simkaart werkt met deze iPhone. Je kunt jouw KPN Simkaart dus inderdaad, zoals ThaBudz al zei, gebruiken in die iPhone (let wel op: er zijn ook softwarematig simlockvrij gemaakte iPhone, waarbij de simlock vervalt wanneer je deze update).

Voor koopadvies over de iPhone, zie onze iPhone Koopadvies sectie.

Omdat er op de oorspronkelijke vraag een duidelijk antwoord is gegeven en er meerdere topics lopen over koopadvies, gaat dit topic op slot.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.