Crash Iphone, nadat alles gewist werd discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hii Deze morgen heb ik hetvolgende, blijkbaar domme gedaan: "Wis alle inhoud en instellingen" Alles weg dus, en sindsdien weigert de Iphone nog naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hii
Deze morgen heb ik hetvolgende, blijkbaar domme gedaan: "Wis alle inhoud en instellingen" Alles weg dus, en sindsdien weigert de Iphone nog naar een homescreen te gaan. Hij toont gewoon het logo van Apple, met daarin een laadteken dat zo goed als niet actief is. Heb de gsm meer dan 3u zo gelaten, maar geen resultaat. Wat nu? Alvast bedankt voor de hulp |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zet je iPhone in [wiki]DFU[/wiki] en verbind hem met iTunes om hem daar nogmaals te herstellen. Die knop "Wis alle inhoud en instellingén" is trouwens niet aan te raden, er komen altijd problemen van..
|
|
|||
|
|||
![]() Het toestel wordt zelfs niet herkend in Itunes?
Nvm, nu wel dankzij DFU Herstel is nu bezig, via Itunes. Dank je voor de snelle respons Laatst gewijzigd door Addiction; 13-12-09 om 19:08. |
|
||||
|
||||
![]() Daarom dat je hem in DFU moet zetten.
|
|
||||
|
||||
![]() Het is een hele vreemde optie op de iPhone inderdaad, want ik weet ook iemand die dat gedaan had en vervolgens deed de iPHone ook niks meer.
Maar met [wiki]DFU[/wiki] krijg je hem wel weer aan de praat zoals WDS zegt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb die knop ooit 1 keer gebruikt, en die werkte bij mij wel goed, weliswaar duurde het wissen zelf toch een dik half uur.
|
|
||||
|
||||
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alles apps werken niet meer nadat een programma blokkeert tijdens updaten | MistrCetje | iPhone Apps | 0 | 07-05-11 22:20 |
Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4 | rmjvos | Muziek, foto & video | 0 | 09-03-11 09:39 |
iPhone alles gewist, geen backup -> help! | kwekkwak | iPhone algemeen | 1 | 06-01-11 14:26 |
winpwn crashed nadat iphone in DFU mode staat | lager239 | Archief | 6 | 06-12-08 10:42 |
Foto: te snel, nu alles gewist | claeskens.matteo | Muziek, foto & video | 1 | 11-08-08 22:48 |
|
|