Mijn bluetooth connect niet met andere telefoons discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, sinds een maand ben ik in het bezit van de iphone 3G gejailbreakt. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Allen, sinds een maand ben ik in het bezit van de iphone 3G gejailbreakt. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik via bluetooth geen verbinding kan maken met ander mobieltjes (Nokia en Samsung) en ook niet met een headset.
Heeft iemand de oplossing? Dank alvast.!! |
|
|
![]() |
|
![]() Omdat je hierover al een topic hebt aangemaakt gaat deze dicht. Het is niet wenselijk om meerdere topics over hetzelfde onderwerp aan te maken!
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad connect niet met mijn router | jordy86 | Wi-Fi | 1 | 03-01-11 20:54 |
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons | eurobrowser | iPhone algemeen | 4 | 19-07-10 01:31 |
Voordelen van de Iphone t.o.v. andere telefoons | matlux | Koopinformatie Nederland | 3 | 13-11-09 17:22 |
Iphone slecht bereik andere telefoons niet | Frank2k | T-Mobile | 2 | 08-08-09 10:46 |
iPhone websites op andere telefoons | Jonas | Archief | 0 | 12-02-08 15:15 |
|
|