stof onder scherm na val en meer problemen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb mijn iphone laten vallen en nu zit er op sommige plekken wat ruimte (tussen de zwarte achterkant en de metalen rand). zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb mijn iphone laten vallen en nu zit er op sommige plekken wat ruimte (tussen de zwarte achterkant en de metalen rand). zou het daar door zijn gekomen. en mijn camera was al kapot. ik heb geen garantie meer. zou ik mijn iphone helemaal kunnen laten repareren? en hoeveel zou dat gaan kosten?
mvg ruben |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Neem eens een kijkje op ISN Service Nederland iPod & iPhone Reparaties.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Stof in scherm | Prima | iPhone algemeen | 3 | 08-09-10 19:24 |
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer | Mehmett27 | iPhone algemeen | 3 | 09-08-10 04:28 |
Stof onder 2G 16GB scherm?? | Jowjoe | iPhone algemeen | 0 | 21-10-09 17:41 |
Stof onder scherm.. | Goudvis12 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-08 11:01 |
|
|