Higscores backuppen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wil op nieuw jailbreaken, maar hoe houd ik mijn app score? Wil het van maar 5 van de 40 apps .....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Higscores backuppen?
Hoi, ik wil op nieuw jailbreaken, maar hoe houd ik mijn app score? Wil het van maar 5 van de 40 apps ..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Door opnieuw te jailbreaken raak je verder geen gegevens kwijt. Wil je eerst herstellen en dan jailbreaken kan je na de jailbreak de laatste reservekopie terugzetten, deze bevat ook alle highscores van de applicaties. De applicaties waarvan je de highscore niet wilt bewaren kan je dan natuurlijk gewoon verwijderen van je iPhone en de app opnieuw installeren.
Dit is echter al veel vaker voorbij gekomen op het forum, zoek bijvoorbeeld maar eens op 'reservekopie'. Deze discussie gaat dan ook op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 19-12-09 om 02:29. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon | ujjain | iPhone algemeen | 7 | 23-01-10 14:36 |
TOMTOM backuppen. | Everz | Archief | 1 | 19-01-10 22:59 |
contactpersonen backuppen | erikroeier | iPhone algemeen | 12 | 23-11-09 17:34 |
iphone backuppen?? | mick13 | Archief | 2 | 21-10-09 15:10 |
********** apps backuppen? | Knetterbek | Archief | 1 | 21-06-09 18:38 |
|
|