//

T-mobile zeer slecht bereik

T-mobile zeer slecht bereik discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik zal me even voorstellen Mijn naam is den heb sinds 3 dagen de iphone 3gs 16gb black aangeschaft via t-mobile. ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-09, 16:39
iphoneden iphoneden is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard T-mobile zeer slecht bereik

Hallo ik zal me even voorstellen Mijn naam is den
heb sinds 3 dagen de iphone 3gs 16gb black aangeschaft via t-mobile.
ik heb de verkoper gevraagt hoe het zat met bereik in mijn regio waar ik woon.dit was echt prima super kon niet beter.dus ik heb getekend voor mijn doodvonnis. eenmaal thuis gekomen en de simkaart te hebben geplaatst had ik totaal geen service ben gelijk trug gegaan .
nu zij hij ineens dat ze geen garantie konden geven dat ik in huis bereik had .ben ff zwaar uit me dak gegegaan en vroeg hem hoe hij het zal vinden om buiten in de sneeuw met je nieuwe iphone te zitten.
hij heeft t-mobile gebelt en hun zijden dat ze een onderzoek gaan starten.
wat 10 werkdagen duurt. mocht ik echt geen bereik hebben als hun dat constateren dan kan mijn contract ontbonden worden.ik vind het echt belachelijk 44,95pm en dan geen bereik in je woning. hebben mensen hier op dit forum er ook mee te maken gehad? en kan het contract ontbonden worden? als ze mijn contract ontbinden ga ik naar de phoneshop in denhaag en haal daar een iphone met kpn hoor hier veel betere reacties over.waarom doet t-mobile hier niks aan ? zo lopen ze tog al hun klanten mis beetje dom dat ze dan de rechten van apple iphone opgekocht hebben als ze niet een service kunnen leveren .ik hoop dat ze mij goed gaan helpen en het contract door de plee spoelen want hier ga ik echt nie voor betalen .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-09, 17:48
J0HAN85's schermafbeelding
J0HAN85 J0HAN85 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Zo te zien ben je nieuw hier, maar als je even rond zou kijken zou je opvallen dat er veel meer geklaagd wordt over de combinatie iPhone en T-Mobile.

Voor mij was de aanschaf van een iPhone via T-Mobile absoluut geen optie gezien het gemiddeld slechte bereik via T-Mobile.

Zelf heb ik een losse iPhone aangeschaft en icm mijn huidige Vodafone abonnement bevalt dit uitstekend. En ik heb ook binnen prima bereik.
  #3  
Oud 24-12-09, 19:22
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

T-Mobile is mss slechter volgens jullie. Maar op mijn nokia 6300 had ik nooit problemen? en met de iphone nu wel weleens?
waar ligt het probleem dan?

Bij de iphone
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #4  
Oud 24-12-09, 19:42
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Een beetje zoeken via de zoekfunctie of deze sectie eens wat langer bekijken geeft heel wat resultaten. Je had bijvoorbeeld dit topic, kunnen bekijken. Zoals eerder gezegd, zijn er al heel wat topics met beklag over T-Mobile, dus bij deze het verzoek in die topics verder te gaan/deze te bekijken voor antwoord op je vraag.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen / zeer slecht bereik thijsotjuh iPhone algemeen 3 13-05-11 06:40
Iphone 3G slecht bereik in Rhenen volgens T-mobile verkoper? Elfje Odido (T-Mobile) 12 03-10-10 21:01
"No service" of zeer slecht bereik josh_b iPhone algemeen 9 31-12-08 13:38
gsm bereik zeer slecht wanneer 3g uitstaat? jorisdirks Odido (T-Mobile) 5 01-10-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.