//

Hij wil niks meer

Hij wil niks meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mn iPhone gisteren denk ik naar een te hoge software geupgrade in iTunes. En als ik hem nu aansluit op de computer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-09, 13:40
sander-mr-psv sander-mr-psv is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard Hij wil niks meer

Hallo,

Ik heb mn iPhone gisteren denk ik naar een te hoge software geupgrade in iTunes. En als ik hem nu aansluit op de computer dan geeft hij een usb'tje weer en een soort CD met daarboven de tekst iTunes. Dan sluit ik hem aan en dan staat er: deze sim wordt niet geaccepteert. En een tekst eronder dat ik de goede sim erin moet doen. Ik doe er een t-mobile kaartje in en dan doet hij het nog steeds niet.

hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Ik heb ook geen reservekopie.

Met vriendelijke groet Sander.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-09, 14:12
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Jouw iPhone was waarschijnlijk softwarematig simlockvrij gemaakt. Dit houdt in dat als je update of herstelt je je unlock kwijt raakt en je iPhone alleen werkt met de officiele provider (Nederlandse iPhone > T-Mobile, Amerikaanse iPhone AT&T). Om je iPhone weer te laten werken met alle providers zul je je iPhone zelf weer moeten unlocken.

Aan jouw profiel te zien heb je een iPhone eerste generatie en die kan unlocked worden met BootNeuter. Voor meer hulp bij BootNeuter, klik op de link en stel eventueel je vraag in dat topic

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer. peaceman Archief 1 31-08-09 11:05
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken martijnheijmans Jailbreak 8 09-08-09 14:24
Hij doet he-le-maal niks meer! Scarbir iPhone algemeen 8 25-08-08 20:18
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.