Youtube op Amerikaanse 3gs discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb sinds kort een Amerikaanse Iphone 3gs. Ik heb een jailbreak en onlock uitgevoerd en dit werkt allemaal prima. Als ik youtube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Youtube op Amerikaanse 3gs
Hoi mensen,
Ik heb sinds kort een Amerikaanse Iphone 3gs. Ik heb een jailbreak en onlock uitgevoerd en dit werkt allemaal prima. Als ik youtube op probeer te starten geeft hij telkens aan dat ie geen verbinding kan maken. Ik heb het op een heleboel manieren geprobeerd, zowel via de app. en via de site. Wi-Fi internet of 3g maakt ook geen verschil. Wie weet hier een oplossing voor.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Amerikaanse iPhone 3GS unlocken na upgrade... | Barbara88 | Unlock | 16 | 07-12-10 19:45 |
iPhone 3GS: Amerikaanse 3GS updaten via iTunes | Flugeltje89 | Unlock | 0 | 01-12-10 15:43 |
[iPhone 3gs] film direct naar youtube uploaden | xandyx | iPhone algemeen | 4 | 25-02-10 16:00 |
Amerikaanse help? | IsoSync | Archief | 3 | 31-01-10 20:59 |
|
|