//

Youtube op Amerikaanse 3gs

Youtube op Amerikaanse 3gs discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb sinds kort een Amerikaanse Iphone 3gs. Ik heb een jailbreak en onlock uitgevoerd en dit werkt allemaal prima. Als ik youtube ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-09, 16:52
patrickbruinsma patrickbruinsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard Youtube op Amerikaanse 3gs

Hoi mensen,
Ik heb sinds kort een Amerikaanse Iphone 3gs. Ik heb een jailbreak en onlock uitgevoerd en dit werkt allemaal prima.
Als ik youtube op probeer te starten geeft hij telkens aan dat ie geen verbinding kan maken. Ik heb het op een heleboel manieren geprobeerd, zowel via de app. en via de site. Wi-Fi internet of 3g maakt ook geen verschil.
Wie weet hier een oplossing voor..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-09, 16:54
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Amerikaanse iPhone 3GS unlocken na upgrade... Barbara88 Unlock 16 07-12-10 19:45
iPhone 3GS: Amerikaanse 3GS updaten via iTunes Flugeltje89 Unlock 0 01-12-10 15:43
[iPhone 3gs] film direct naar youtube uploaden xandyx iPhone algemeen 4 25-02-10 16:00
Amerikaanse help? IsoSync Archief 3 31-01-10 20:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.