//

2.2.1 jailbreak MB (model)

2.2.1 jailbreak MB (model) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen iPhone maar iTouch Beste iPhoneClub gebruikers, Mijn neef heeft een iPod Touch die ik graag wil jailbreaken voor hem, hij heeft versie 2.2.1 (5H11a), ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-09, 00:11
LarsL LarsL is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard 2.2.1 jailbreak MB (model)

Geen iPhone maar iTouch

Beste iPhoneClub gebruikers,
Mijn neef heeft een iPod Touch die ik graag wil jailbreaken voor hem, hij heeft versie 2.2.1 (5H11a), ik heb zelf ook een iPod touch besteld (een paar uur terug ), daar is jailbreaken geen haast bij als het nog niet kan tenminste, is dat mogelijk bij de nieuwste iPod Touch 8GB (besteld via Apple Store)?
De verdere gegevens die hij me gaf waren twee modelnummers (weet niet welke jullie moeten hebben, misschien hebben jullie er wat aan: A1288, en bij instellingen en dan model had hij het over en dan stond er MB528NF.
Moet ik eerst zijn firmware upgraden en dan Blackra1n toepassen of is er een andere manier? En hoe zit dat met de iTouch die ik net besteld heb?

Ik heb gezocht maar er kwamen nogal wat opties voorbij en ik wil natuurlijk niet zijn iTouch bricken. Maar ik wil ook niet overkomen als een luie donder die niks opzoekt dus ik vermeld het maar even

Alvast bedankt!
- LarsL
Beginnend Jailbreaker.

P.S. De beste optie leek mij QuickPwn 2.2.5 voor mijn neef's ipod, uitgaande van: http://www.iphoneclub.nl/23976/pwnag...u-beschikbaar/

Laatst gewijzigd door LarsL; 29-12-09 om 00:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-09, 13:52
LarsL LarsL is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Niemand die een idee heeft? Of heb ik het verkeerd gepost omdat je hier alleen maar over iPhones mag posten?
  #3  
Oud 29-12-09, 14:19
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Dat is toch een iPhone waar je niet mee kan bellen


Beste optie is denk ik voor je neef via iTunes 3.1.2 en dan Blackra1N , dit voor jou ook het enige wat je kan krijgen is een tethered JB dit hebben de nieuwe ipods 3 de gen. en iphones 3GS vanaf produktie week 40 ( nieuwe bootrom ) . En daar is nog niks aan te doen , je neef hebt zo te lezen een ouder model dus die moet er geen last van hebben .

Laatst gewijzigd door ThaBudz; 29-12-09 om 14:22. Reden: Te dikke vingers voor een iPhone toetsenbord
  #4  
Oud 29-12-09, 15:56
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Over voorgaande vragen mag idd niet gepraat worden (of je moet een ban willen )en een JB is echt niet alleen maar voor illigale spullen op je ipod/iphone te zetten .En wat betreft het tethered verhaal ze zijn er mee bezig meer is ernog niet voor hetzelfde geld was ie niet eens meer te JBen dus wees daar blij om
  #5  
Oud 29-12-09, 16:04
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

De oplossing is om te updaten naar 3.1.2. en vervolgens Blackra1n te draaien. Een handleiding om je iPhone te jailbreaken vind je hier.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, en dit gemakkelijk gevonden had kunnen worden via de zoekfunctie, sluiten wij dit topic.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2G MC-Model. 4.1 jeroen347 Jailbreak 2 12-10-10 20:10
iPod touch: Jailbreak iPod touch 2G MB model dododedodonl Jailbreak 2 26-09-10 23:40
iPod touch: Jailbreak ipod touch 2g(model mc) 4.0 casiej Jailbreak 3 10-07-10 17:06
iPod touch: ipod touch model mc jailbreak 3.1.3 tecra Jailbreak 0 01-07-10 13:36
iPod Touch 3G 3.1.3 MC MODEL Jailbreak? thatouchkid Archief 1 20-03-10 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.