iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Games worden van Iphone gegooid... (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/51214-games-worden-iphone-gegooid.html)

03RT 02-01-10 16:58

Games worden van Iphone gegooid...
 
Beste allen,

Ik heb sinds paar dagen een Iphone. Ik heb een account aangemaakt (en geregistreerd), Iphone geactiveerd en vervolgens 2 games gedownload. Ik heb de nieuwste Itunes en nieuwste Software.

Als ik vervolgens de games (via tabbblad "Programma's" )op mijn Iphone wil zetten via Itunes door ze aan te vinken, dan staan de games er na het synchroniseren niet op.

Ligt het misschien aan Windows? Of kan het zijn, omdat mijn T-Mobile abonnement pas volgende maand ingaat, ze er niet op kan zetten? Ik kan dus nog niet bellen en smsen met de Iphone.

Thanx!

De Generaal 02-01-10 17:03

De games gedownload van het internet?

03RT 02-01-10 17:09

Yep, gewoon via de Store.. Ze staan dus in mijn iTunes, maar als ik op "toepassen" klik, staan ze na het synchroniseren niet op mijn iPhone.

Ligt het misschien aan de instellingen op mijn iPhone zelf?

De Generaal 02-01-10 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 03RT (Bericht 400230)
Yep, gewoon via de Store.. Ze staan dus in mijn iTunes, maar als ik op "toepassen" klik, staan ze na het synchroniseren niet op mijn iPhone.

Ligt het misschien aan de instellingen op mijn iPhone zelf?

Als je ze hebt gedownload via de Store, dan staan ze in je iTunes. Vervolgens moet je als je links je iPhone hebt geselecteerd (en dus Muziek, Films etc. krijgt) op programma's klikken en daar de apps die je wilt synchroniseren aanvinken. Pas dan worden ze op je iPhone gezet ;).

03RT 02-01-10 17:20

Ja, dat klopt. Zo heb ik het ook gedaan. Alleen na het aanvinken, staan ze na het toepassen niet op mijn Iphone.

King1987 02-01-10 17:21

Is je iPhone gemachtigd aan het goede account?

03RT 02-01-10 17:36

Hmmm.

Waar kan ik dat vinden of dat correct is? Ik heb gisteren geprobeerd een account aan te maken waarbij ik ook een click and pay account heb aan moeten maken. Maar Apple heeft niets bevestigd over een geldige ID-account (ik kon niet inloggen via apple-store).

Vandaag heb ik een account aangemaakt waarbij ik via een omweg geen creditcard of wat dan ook hoef in te voeren. Nu kan ik wel free apps downloaden, maar niet op de iPhone zetten.

Kan het zijn dat mijn iPhone toch gelinkt is aan dat mislukte account van gisteren?

clarck 03-01-10 00:33

je moet gewoon naar: itunes => store => computer machtigen => ID en WW ingeven en dan zou het normaal gezien moeten lukken.
grtz clarck

03RT 03-01-10 15:56

Het is allemaal gelukt, nadat ik een account het gedelete.

Thx voor de hulp.

King1987 03-01-10 21:56

Mooi, fijn dat het werkt. Dit had je ook op het forum kunnen vinden in het topic over machtigingen, dus dit topic gaat op slot, om het overzicht te bewaren.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.