//

Problemen

Problemen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst mijn complimenten over deze site. Heb nu sinds 2 weken mijn eerste Iphone en elke dag snuffel ik hier rond en elke dag leer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-10, 11:33
meisje1971 meisje1971 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard Problemen

Allereerst mijn complimenten over deze site. Heb nu sinds 2 weken mijn eerste Iphone en elke dag snuffel ik hier rond en elke dag leer ik weer wat nieuws wat ik absoluut kan gebruiken. helemaal top. Mijn problemen zie ik wel in diverse topics maar ik krijg ze niet opgelost dus ik probeer het een keer om ze te plaatsen.

Sinds ik een jailbreak heb gedaan kan ik mijn toestel niet meer rebooten of uitzetten want elke keer moet ik dan de hele procedure opnieuw doorlopen. Hoe kan ik dit oplossen ?

Ik krijg mijn youtube niet werkend. Via topic heb ik begrepen dat ik via Cydia dan push en fix moet installeren. Hoe vaak ik al die procedure heb doorlopen Cydia, sources, iphoneil.net installeren etc.....push en fix komt niet in de lijst voor om deze aan te klikken. Maar dan nog begrijp ik dan ik daarna moet rebooten en dat gaat dus niet omdat ik dan weer mijn toestel compleet moet jailbreaken.

Whatsapp applicatie werkt alleen als ik de app open heb staan. Ook dat moet te maken hebben met push notifications. In mijn instellingen bij berichtgeving staat alles op aan. Maar zodra ik de applicatie stop dan ontvang ik geen berichten.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-10, 11:57
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

ben bang dat je toch moet rebooten , omdat het anders niet gaat werken en wat betreft het tethered verhaal , je zit er voorlopig nog aan vast ook omdat er niemand echt mee bezig is en GeoHot al helemaal niet en compleet jailbreaken valt ook mee , gewoon als je foon stekkertje en itunes teken laat zien , aan je comp hangen en blackrain draaien voor het opstartzetje .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #3  
Oud 05-01-10, 12:09
meisje1971 meisje1971 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

ok daar zit ik dus aan vast. Maar al mijn andere problemen dan ? Heb je daar ook een oplossing voor ?
  #4  
Oud 05-01-10, 12:10
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje1971 Bekijk bericht
Sinds ik een jailbreak heb gedaan kan ik mijn toestel niet meer rebooten of uitzetten want elke keer moet ik dan de hele procedure opnieuw doorlopen. Hoe kan ik dit oplossen ?
Is reeds aangegeven. Je hebt een tethered jailbreak, wat inhoudt dat je je computer nodig hebt om Blackra1n weer te draaien als je je iPhone reboot.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje1971 Bekijk bericht
Ik krijg mijn youtube niet werkend. Via topic heb ik begrepen dat ik via Cydia dan push en fix moet installeren. Hoe vaak ik al die procedure heb doorlopen Cydia, sources, iphoneil.net installeren etc.....push en fix komt niet in de lijst voor om deze aan te klikken. Maar dan nog begrijp ik dan ik daarna moet rebooten en dat gaat dus niet omdat ik dan weer mijn toestel compleet moet jailbreaken.

Whatsapp applicatie werkt alleen als ik de app open heb staan. Ook dat moet te maken hebben met push notifications. In mijn instellingen bij berichtgeving staat alles op aan. Maar zodra ik de applicatie stop dan ontvang ik geen berichten.
Dit probleem wordt veroorzaakt doordat je je iPhone niet officieel hebt geactiveerd. Je kan dit oplossen door naar de Pushfix.info te gaan en hun oplossing te kopen ($6), waarbij je via Cydia de benodigde certificaten geinstalleerd krijgt op je iPhone. Belangrijk is wel dat je van tevoren de applicaties die met push notification werken verwijdert en na de fix opnieuw installeert. Alle instructies voor de installatie van de fix (voor push notifications: Ping, whatsapp, etc. en Youtube) staan op bovegenoemde website.

Succes!
  #5  
Oud 05-01-10, 12:44
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Omdat deze problemen en oplossingen (voor zover die er zijn) al op het forum staan kan deze op slot.
__________________

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 15:19
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
iPhone: Problemen in FW 3.1 marcoryn Jailbreak 0 03-10-09 16:38
Wi-Fi problemen thijsje_26 iPhone algemeen 5 29-09-09 22:12
2 Problemen Jesse-Iphone iPhone algemeen 9 29-01-09 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.