//

AppTap voor of na INdependence?

AppTap voor of na INdependence? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben wat voorbereidingen aan het treffen voor het unlocken. Echter verkrijg ik nu al onduidelijkheden Als ik de Nederlands guide van hier volg: http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/...anysim-unlock/ ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-07, 18:22
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard AppTap voor of na INdependence?

Ik ben wat voorbereidingen aan het treffen voor het unlocken.
Echter verkrijg ik nu al onduidelijkheden

Als ik de Nederlands guide van hier volg: http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/...anysim-unlock/ en vergelijk met deze: http://modmyiphone.com/wiki/index.ph...ck_OS_X_Part_1 dan stuit ik al op problemen:

Probleem 1:
Hoe moet ik nu precies naar firmware 1.02 restoren.
Volgens de NL guide: iTunes opstarten, Power + Home knop 25 seconden indrukken. Wachten en nadien iTunes sluiten. Meer moet er blijkbaar niet gedaan worden.
Volgens de Engelse guide: iTunes volledig sluiten, iPhone aansluiten. Power + Home indrukken. Nadien iTunes opstarten en met de option knop op restore drukken (Mac). Hiermee verkrijg je de mogelijkheid om de firmware te kiezen.

Probleem 2:
Volgende de NL guide: AppTapInstaller wordt al gestart voor met INdependence de iPhone wordt geactiveerd?! Uiteraard volgens de Engelse guide moet je eerst met INdependence de iPhone activeren vooraleer je verder kan met AppTapInstaller
Ook wordt er in NL guide niet gesproken wanneer AppTapInstaller gesloten moet worden. Volgens de andere guide mag blijkbaar INdependence en AppTapInstaller niet samen actief zijn.

Probleem 3:
In beiden guides maakt men gebruik van een FTP client. Echter kopieert men in de Engelse guide nog een extra programma: lockdownd

Ook het tijdstip van het plaatsen van de SIM kaart is anders. Bij de Engelse is dit net voor het programma om te unlocken.

Misschien dat hier iemand voor wat verduidelijking kan zorgen aangezien deze week een hele boel nieuwkomers hiermee van start gaan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-07, 18:33
M-To-D-I's schermafbeelding
M-To-D-I M-To-D-I is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 56
Standaard

De Nederlandse is een beetje veroudert, want er is nu de 1.1.1 firmware. Vroeger kon je meteen naar 1.0.2 restoren. Als je je iphone nu aansluit zal hij als je de automatische updates aan hebt staan vragen of je de iphone wil upgraden. Doe dit dus niet. Maar hou alt (dacht ik) ingedrukt en druk op restore, dan blader je naar de 1.0.2 firmware die je van tevoren download en in de firmware map zet.

probleem 2: volgens mij zegt de guide apptapp alleen te installeren niks over gebruiken o.o.

probleem 3: ik weet niks over het lockdownd, maar volgens mij werkt de nl guide net zo goed. De sim stop je op elk gewent moment in de iphone, dat maakt niet echt uit. Al lijkt het me beter om dit pas na het hele proces te doen. Na het unlocken zal hij namelijk pas werken.
  #3  
Oud 02-10-07, 18:39
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

In de NL guide staat voor AppTapInstaller:
Zorg dat de iPhone nog met de Mac verbonden is en start AppTapInstaller (2-3minuten)
Vervolgens zie je de screenshots van wat je met het programma moet doen. In principe is dit niet veel buiten het feit dat je een keuze moet maken van de firmware.

Ik ga er dan vanuit dat ik AppTap wel volledig moet doen en nadien de iPhone moet herstarten.

De NL guide kan juist zijn...alleen zie ik hier een verschil met de Engelse guide.
  #4  
Oud 02-10-07, 18:41
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

ik had een volledige youtube film gevonden hoe je stap voor stap moet unlocken
de anysim methode en nog een andere
  #5  
Oud 02-10-07, 18:45
M-To-D-I's schermafbeelding
M-To-D-I M-To-D-I is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 56
Standaard

Ja dat kan wel, er zijn verschillende guides om het te activeren/jailbreaken/unlocken. Maar volgens mij zou die Nederlandse guide gewoon moeten werken, en als hij niet werkt dan kan je een andere guide proberen
In ieder geval succes met het unlocken!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iNdependence voor iTunes 7.6 Freek Desktop-applicaties 6 16-01-08 23:34
AppTap 1.1.2 bakvis Jailbreak apps en thema's 6 28-12-07 15:11
[1.1.1] Apptap installatie probleempje philipz Jailbreak apps en thema's 20 26-11-07 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.