//

iPhone 1e gen / eerst legen dan jailbreaken en unlocken

iPhone 1e gen / eerst legen dan jailbreaken en unlocken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een 1e gen iPhone die ik wil legen (want verkocht) en dan weer geunlocked en gejailbreakt wil afleveren. Ik ben net een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-10, 13:48
HaKeeM HaKeeM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard iPhone 1e gen / eerst legen dan jailbreaken en unlocken

Ik heb nu een 1e gen iPhone die ik wil legen (want verkocht) en dan weer geunlocked en gejailbreakt wil afleveren.

Ik ben net een nieuw redsn0w proces voor FW3.0 doorgelopen, maar dan blijft al mijn rommel op de iPhone staan.

Kies ik voor herstel in iTunes dan zegt iTunes dat direct de nieuwste FW wordt geinstalleerd 3.1.2 (kan ik die wel zonder problemen weer jailbreaken én unlocken?) Er staat ook de teruggezette software wordt gecontroleerd bij Apple. Of kan ik gewoon naar 3.1.2 upgraden omdat de unlock gewoon actief blijft?

Of kan ik op een andere manier nog de boel legen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-10, 13:52
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Je kunt inderdaad gewoon updaten. FW 3.1.2. kan je jailbreaken met Blackra1n (klik voor een handleiding) en vervolgens zul je de iPhone moeten unlocken met BootNeuter (klik wederom voor een handleiding).

De enige manier om je iPhone te 'legen' is door deze te herstellen, dus dit is de enige manier .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 

Labels
1e gen, herstel, jailbreak, legen, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. froos Archief 1 21-03-10 00:09
1ste gen iPhone downgraden, jailbreaken (en unlocken) Trax Archief 1 01-03-10 17:29
iPhone 1e gen.: Unlocken en jailbreaken 2G (first gen) Iphone. RioolDokter Unlock 0 24-09-09 19:33
iPhone: eerst jailbreaken dan up-daten edown Jailbreak 4 20-02-09 11:35
Eerst 1.1.1 op je iPhone en dan unlocken of niet? Maikel Archief 18 12-10-07 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.