//

iphone activeren

iphone activeren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum dus excuseer mij als ik dit topic verkeerd plaats. ik heb vanmiddag een iphone gekocht in nederland ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-07, 18:34
berry berry is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 37
Standaard iphone activeren

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum dus excuseer mij als ik dit topic verkeerd plaats.

ik heb vanmiddag een iphone gekocht in nederland die al ge-unlocked is, ik kan nu bellen met mijn kpn simkaart.

nu wil ik van de andere opties ook gebruik maken maar dan moet je hem activeren via itunes, hoe kan ik hem nu veilig activeren zonder dat hij geblokkeerd word (waar ik vandaag een heel stuk in de krant over las)

het is een iphone uit de us met nog de oude firmware (1.0.2.)

en welke itunes kan ik veilig gebruiken om mijn muziek filmps etc. erop te zetten ik heb nu de itunes 5.0.1.4. van mijn ipod die ik vorig jaar nog had kan ik deze itunes veilig gebruiken of heb ik een nieuwere nodig? zo ja welke precies?

kan iemand mij helpen met deze 2 probleempjes zodat ik vanavond nog aan de slag kan met mn iphone..

B.v.d.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-07, 22:34
berry berry is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 37
Standaard

heb nu inmiddels wat dingen geprobeerd geprobeerd maar hoe merk je of die is geactiveerd of niet want kan de ipod nu gebruiken maar nog geen youtube en ook geen google maps en Wi-Fi pakt die ook niet..

dus heeft iemand een duidelijke beschrijving voor mij hoe je kan zorgen dat die laatste 3 dingen ook gaan werken..
  #3  
Oud 03-10-07, 00:35
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Beetje vreemd verhaal, want als je iphone goed unlocked is door degene van wie jij hem hebt gekocht, dan zouden alle functies het moeten doen hoor.

Maar als je een beetje rondzoekt hier in het forum kom je vanzelf de oplossing tegen.

Ik denk zelf dat je de PACAY moet runnen.

Ik durf het niet zo te zeggen, misschien dat iemand anders hier een duidelijk antwoord op kan geven.

Of gewoon restoren naar 1.2.0 WEL TE VERSTAAN en alles opnieuw uitvoeren. Handleidingen genoeg hier op het forum.
  #4  
Oud 03-10-07, 11:50
berry berry is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 37
Standaard

als ik naar youtube wil gaan kan die geen verbinding maken met edge ofzo dan kan ik ook een Wi-Fi verbinding selecteren maar als ik die van mijn thuis netwerk met bijbehorend wachtwoord invoer kan die niet verbinden zegt die..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g activeren Jordi91 iPhone algemeen 0 15-02-11 00:16
iPhone 3G: iPhone 3G activeren Mass13 Unlock 8 25-06-10 20:17
iPhone Activeren Gkidstyle Archief 1 05-09-09 14:02
iPhone 3G: O2 Iphone 3G activeren in NL Bassemans Unlock 1 22-08-09 20:08
Activeren Iphone 3G Greggy iPhone algemeen 16 01-11-08 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.