//

firmwareupdate via itunes en dan jailbreaken?

firmwareupdate via itunes en dan jailbreaken? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) forumleden, ik denk dat ik iets doms gedaan heb maar hoor graag van jullie hoe dom: Ik heb via Itunes mijn firmware bijgewerkt naar 3.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-10, 21:55
merco merco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 16
Standaard firmwareupdate via itunes en dan jailbreaken?

forumleden, ik denk dat ik iets doms gedaan heb maar hoor graag van jullie hoe dom: Ik heb via Itunes mijn firmware bijgewerkt naar 3.1.2 op mijn 3G /16GB. Dit, in de veronderstelling om daarna via blackrain een jailbreak uit te voeren. Maar ik kom er helemaal niet in! Itunes zegt dat de sim niet ondersteund wordt (ik heb een KPN sim).
Wat nu? Mijn doel was naar een hogere firmware te gaan maar nu kan ik niets meer. Wie kan me helpen alsjeblieft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-10, 21:59
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Je kunt alsnog je iPhone jailbreaken met Blackra1n, waarna je iPhone weer geactiveerd wordt en je er weer in komt. Unlocken kun je daarna vervolgens met Blacksn0w

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs updaten naar 4.1 dan jailbreaken??? Guest-201204012146 Jailbreak 2 23-09-10 18:39
van 4.0 terug naar 3.1.3 en dan jailbreaken Foxx iPhone algemeen 1 20-08-10 14:17
terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan jailbreaken memo06 Archief 1 11-02-10 16:53
Downgraden en dan jailbreaken keesdr Archief 1 14-01-10 22:32
iPhone: eerst jailbreaken dan up-daten edown Jailbreak 4 20-02-09 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.