//

TOMTOM backuppen.

TOMTOM backuppen. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond allemaal, Ik heb een iphone 3g, en heb hierop tomtom geïnstalleerd. Nu wil ik mijn iphone upgrade naar 3.1.2, ik heb nu 3.0, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-10, 22:38
Everz Everz is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 10
Standaard TOMTOM backuppen.

Goedeavond allemaal,

Ik heb een iphone 3g, en heb hierop tomtom geïnstalleerd.
Nu wil ik mijn iphone upgrade naar 3.1.2, ik heb nu 3.0, maar ben bang om mijn tomtom kwijt te raken.
Deze staat namelijk wel op mijn iphone, maar niet in mijn itunes.
Ook wanneer ik kies voor aankopen overzetten, wordt deze niet op in mijn itunes gezet.

Dit kan komen omdat ik mijn iphone ooit overgekocht heb, en deze applicatie er toen al op zat.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik deze tog kan backuppen of iets dergelijks, zodat ik hem ook op de nieuwe software heb.

Gr.
Remco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-10, 22:59
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Alle applicaties die je ooit hebt gekocht, kan je nogmaals gratis downloaden (met hetzelfde account).

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon ujjain iPhone algemeen 7 23-01-10 14:36
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 17:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 19:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.