//

Unlocken, verschil Blackra1n/ Cydia en unlockprogramma's van €10,- ? Iemand ervaring?

Unlocken, verschil Blackra1n/ Cydia en unlockprogramma's van €10,- ? Iemand ervaring? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ben nieuw op het forum en in de iPhone wereld. Heb op jullie forum in de rondte gekeken en goede hulp gevonden. Wat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-10, 13:02
aaffies aaffies is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard Unlocken, verschil Blackra1n/ Cydia en unlockprogramma's van €10,- ? Iemand ervaring?

Hey,

ben nieuw op het forum en in de iPhone wereld. Heb op jullie forum in de rondte gekeken en goede hulp gevonden.
Wat ik echter nog wil weten:

- simlock vrij maken van een iPhone 3Gs kan alleen als je hem jailbreakt? Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
- wat is het verschil tussen Blackra1n en Cydia?

En de laatste;
- ik ben zeker handig met computers, maar is het veel werk/ riskant zelf je iPhone simlockvrij te maken? Je hebt namelijk ook programmatjes van €10,- welke dit binnen 3 minuten zouden doen, iemand hier ervaring mee?

Thx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-10, 14:34
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ten eerste, betaal NOOIT voor zulke programma's! Ze zijn net dezelfde als de gratis versies.

Ten tweede, klopt, je moet eerst jailbreaken en dan unlocken.
Blackra1n is om te jailbreaken, Cydia is een applicatie die je daarna op je iPhone hebt. Hierin staan allerlei programma's die niet in de appstore te vinden zijn (niet toegestaan door apple, maar uiterst bruikbaar). Een extra, zeg maar.

Maar ik stel voor dat je even onze Wiki | Handleidingen rustig doorneemt alvorens je aan de slag gaat.
Het duurt maar een paar minuten om te jailbreaken en unlocken.

Hierover is genoeg info te vinden, dus hier gaat een slotje op.

//Slotje

Laatst gewijzigd door Bomans; 20-01-10 om 14:36.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met de invisibleGuard van Screenguard.nl? jamy015 iPhone accessoires en onderdelen 1 04-10-10 15:24
vervangen van batterij kosten? iemand ervaring! elisa9180 iPhone algemeen 4 13-07-10 23:29
iemand ervaring met de dc350 van philips nl2mml iPhone accessoires en onderdelen 2 06-05-10 16:58
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? jasperswart Koopinformatie België 10 30-03-09 11:12
iemand ervaring iphone 2g unlocken? osaka Archief 1 10-01-09 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.