//

pushberichten

pushberichten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen! sinds oktober dit jaar heb ik de nieuwste ipod touch, 32g. Gewoon gekocht via apple. Maar na een aantal maanden proberen met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-10, 17:39
rafaelisgoed rafaelisgoed is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Unhappy pushberichten

hallo iedereen!
sinds oktober dit jaar heb ik de nieuwste ipod touch, 32g.
Gewoon gekocht via apple. Maar na een aantal maanden proberen met het apparaat zelf en wat applications, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen pushberichten ontvang. Ik heb meerdere apps waarbij ik dit toch echt zou moeten krijgen. Zo heb ik voetbalprimeur pro, ebuddy & ping! lite.
Ik heb bij zowel de instellingen van het programma, als bij de instellingen van de ipod touch zelf alle mogelijke dingen aanstaan.
Maar helaas, geen resultaat: ik ontvang nog steeds geen pushberichten.
Verder kan ik bij Ping wel berichten versturen, maar ontvang ik helemaal niets, terwijl mensen wel dingen naar mij versturen.
Ik heb dan ook geen idee of dit probleem samenhangt met het probleem van de pushberichten.

Dus ik vandaag naar apple winkel om te kijken of ze wisten waar het probleem lag. Nee, niemand wist het, en de enige oplossing die ze hadden waren jullie!

Dus ik hoop dat iemand mij kan vertellen of ik iets fout doe, of dat er toch ergens een fout zit in me ipod, wat ik uiteraard niet hoop!
alvast hartstikke bedankt!

Timo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-10, 18:20
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Zoek je bijvoorbeeld op 'Push' in de titel naam (geavanceerd) dan levert dit de volgende resultaten op: zoekfunctie push. Je zou bijvoorbeeld dit topic eens kunnen bekijken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen pushberichten thunder iPhone algemeen 0 06-12-10 14:57
Pushberichten nieuwe mail muggie85 iPhone algemeen 16 18-09-10 12:58
Mogelijk om pushberichten te sturen d.m.v website? joerieve iPhone Apps 8 08-03-10 08:56
Ongewenste Pushberichten - iPhone 2G superbaz iPhone algemeen 2 16-07-09 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.