//

Geblokeerde iphone

Geblokeerde iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een 2e hand Iphone gekregen. Ik wil deze jailbreaken en mijn eigen simkaart erin gebruiken. na heb ik heel wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-10, 19:04
Axx88 Axx88 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard Geblokeerde iphone

Hallo,

Ik heb sinds kort een 2e hand Iphone gekregen. Ik wil deze jailbreaken en mijn eigen simkaart erin gebruiken. na heb ik heel wat informatie opgezocht maar kom er toch ni uit. het probleem is namelijk dat de iphone (met originele t-mobile sim) denk ik geblokkeerd is. ik zie namelijk alleen maar dat stekkertje en het logo van itunes in beeld en kan noodoproepen maken.

Nu heb ik ergens anders gelezen dat de makkelijkste manier is op QuickPwn te gebruiken, hierdoor moet je echter weten welke firmware er op de iphone staat en aangezien die geblokt is kom ik daar niet achter ( ik las ergens dat je ook een nummer kan bellen en dar verschijnt je firmware nummer maar dat werkt niet.. 88#456* of zoiets)

Hoe kom ik erachter welke firmware er op deze iphone staat en hoe unlock ik hem daarna het makkelijkste?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-10, 20:42
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Verbind je iPhone met iTunes en herstel hem dan naar de laatste firmware (3.1.2). Dat kan je doen door in de linkerkolom op iPhone van .. te klikken, dan verschijnt het 'normale' scherm waar je kan kiezen voor herstellen.

Eens je firmware 3.1.2 hebt kan je jailbreaken met Blackra1n en unlocken met Blacksn0w.
  #3  
Oud 21-01-10, 22:27
Axx88 Axx88 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

het probleem is dat als ik mijn iphone aansluit itunes hem niet herkent en een foutmelding geeft.. de computer herkent hem wel want kan wel bij mijn fotos etc.

Itunes zegt: De Iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de simkaart niet in de telefoon geplaatst is of omdat er een simpincode vereist is.

tegelijker tijd staat er op mijn iphone: Simlock actief, Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren.

Voor zover ik heb begrepen heeft de voige eigenaar de iphone gewoon gebruikt met een t-mobile aboonement maar die sim-kaart werkt dus blijkbaar niet meer..

zit dus enigsinds vast iemand enig idee hoe ik hem met mijn eigen sim-kaart kan gaan gebruiken?

groeten
  #4  
Oud 21-01-10, 22:50
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Zet hem eerst in DFU mode en restore in iTunes. Daarna gebruik je Blackra1n om hem te activeren en installeer je Sn0w uit de Blackra1n applicatie op je iPhone.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geblokeerde beller:S ozariphone Odido (T-Mobile) 23 03-11-11 08:38
geblokeerde geluidsknop Gilles iPhone algemeen 4 16-10-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:23.