//

Iphone SDK leren

Iphone SDK leren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Thibault, 16 jaar, en ik ben echt gedreven om te leren programmeren voor de iPhone. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-10, 20:50
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard Iphone SDK leren

Ik zal me eerst even voorstellen,
Ik ben Thibault, 16 jaar, en ik ben echt gedreven om te leren programmeren voor de iPhone. Ik heb ooit bij informatica op school een programmatje geleerd genaamd Alice. Iets superbasic dat object georienteerd werkt. Ik maakte met dat simpel programmatje echte shooters, en tank-games waar ik toch wel wat programmeer werk aan had, wel niet echt codes schrijven maar meer methods klick and draggen. Ik vind echt voldoening in spellen creëren en de foutjes eruit te halen, maar ik heb echt moeite met die SDK onder de knie te krijgen. Ik ken niets van objective-c of c en ken nog geen enkele programmeer taal. Ik kan wel wat dingen op mijn rekenmachine programmeren maar dat is dan ook weer totaal iets anders. Nu is mijn vraag eigenlijk, waar hebben jullie leren programmeren, heb je het jezelf geleerd? en zo ja, met welke tutorials of boeken,... Ik zou graag eens wat beginnersverhalen horen van de echte pro's Ik ga alvast beginnen met de PDF guide become an xcoder.

Groeten, Thibault
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-10, 20:54
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Hier is volgens mij al heel wat informatie over te vinden op het forum. Bijvoorbeeld als je zoekt op "leren programmeren"

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Leren hoes iPhone 4 joost_ iPhone accessoires en onderdelen 90 14-03-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.