//

Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter.

Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3G 16 GB wit. Gejailbreaked op versie 3.1.2 Ik laad hem elke nacht op met de orginele lader en dit gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-01-10, 12:49
jadatmag jadatmag is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter.

Ik heb een Iphone 3G 16 GB wit. Gejailbreaked op versie 3.1.2

Ik laad hem elke nacht op met de orginele lader en dit gaat prima. Maar wanneer ik hem in een willekeurige computer of laptop steek met dezelfde USB kabel gebeurt er NIETS. (kheb em in minimaal 5 pc's met windows geprobeerd met meerdere verschillende kabels waar hij het normaal wel in deed.) De Iphone laad niet op en windows en iTunes hebben niets door. Als ik een ANDERE Iphone aan dezelfde kabel/pc hang laadt die WEL op. Hij laad overigens ook gewoon prima op in mijn tomtom carkit...

Ik heb mijn Iphone al gereset met de power en home knop zonder resultaat. Aan een restore kan ik niet beginnen aangezien geen enkele pc mijn iphone ziet.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is en hoe ik dit kan repareren?

Laatst gewijzigd door jadatmag; 23-01-10 om 13:07. Reden: toevoeging
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-10, 14:57
jadatmag jadatmag is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het inmiddels opgelost...

Het was nog erger geworden, hij zag geen simkaart meer (kheb een jaar lang succesvol een dualsimoplossing in me iphone weten te proppen. maar kheb em een paar keer laten vallen en gister stopte die met werken de dualsim adapter! kheb em open geschroefd om dat ding er weer uit te forceren. Daarna 1 simkaart er weer in gedaan met het pasvormpje voor een enkele uitgeknipte sim en toen pakte hij de sim weer.)

In DFU modus herkende de pc me iphone WEL ineens, dus kheb gewoon gerestored.

Dit betekent dus dat het probleem softwarematig was (kan niet iets met simkaart te maken hebben) Mijn VERMOEDEN is dat het programma USB DRIVE ervoor zorgde dat me iphone niet kon opladen via de pc. Dit programma was ineens een verlopen licentie en ik wou em deinstalleren gelijk maar dat is maar half gebeurt omdat ik het misschien in rock geinstalleert heb en in cydia probeerde te verwijderen of wat dan ook.

Dit is slechts een vermoeden, de waarheid zal ik nooit achterhalen maar mijn probleem is in iig opgelost.

xoxo!
  #3  
Oud 24-01-10, 20:06
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Goed om te horen dat het probleem is opgelost!
Het komt vaker voor dat na een tijdje enkele 'kuren' zich voordoen.
Af en toe herstellen is helemaal geen gek idee

Aangezien je probleem is opgelost kan deze discussie op slot.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet martwout iPhone algemeen 6 14-04-11 14:26
iPhone4 laadt niet op in auto, wel stopcontact dicbro iPhone accessoires en onderdelen 11 27-01-11 00:03
iPhone laadt op, maar zegt van niet BBrolegend iPhone algemeen 3 03-08-10 20:19
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 16:13
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.