iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iphone 3GS 32GB voor 200 euro? is dit te vertrouwen? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/52678-iphone-3gs-32gb-voor-200-euro-vertrouwen.html)

sportingboy 24-01-10 17:46

iphone 3GS 32GB voor 200 euro? is dit te vertrouwen?
 
hallo,

ik zou graag een iphone 3g kopen
maar vond de prijzen nog al duur
dus ben ik eens beginnen rond kijken op tweedhands sites
en nu kom ik een iphone 3GS 32GB tegen voor maar 200 euro
ik heb eens mailtje gestuurd naar die persoon
en die wist mij te vertellen dat de iphone nog 1 jaar internationale grantie
heeft en alles inbegrepen is.

alleen nu is mijn vraag is dit te vertrouwen ?
hij stuurde dit bericht terug :

Citaat:

We hebben zowel de kleur zwart en wit Apple iPhone 3G S 32GB.

TRADE 247 INTERNATIONAL LTD is een merk van kwaliteit en nieuwe producten met jarenlange ervaring in de distributie van onze producten, zijn we erin geslaagd om een kader voor de wereldwijde distributie met ons hoofdkantoor in UK en een filiaal in de VS.

Wij verzenden via FedEx of UPS.
Onze levertijd is: 24 - 38 uur

Alle producten op de verkoop van TRADE 247 INTERNATIONAL LTD zijn nieuw met internationale garantie en we exploiteren van een dertig dagen geld terug of terugkeer voor de uitwisseling beleid op elk van onze producten.

Wat uw veiligheid te kopen van ons bedrijf, ons bedrijf is een geregistreerd bedrijf, geregistreerd onder het Britse bestuur van legitieme bedrijven.

Zie hieronder de details van ons bedrijf: [/FONT]
TRADE 247 INTERNATIONAL LTD
Geregistreerd No.04584823
(?)
Adres: 48 Albemarle Street, LONDON, W1S 4JP
Type: Private Limited met aandelenkapitaal
Incorporatie Datum: 07-11-2002
www.trade-247ltd.com

U kunt controleren of het bestaan van ons bedrijf door het controleren van BTW-registratie van ons bedrijf is dat nummer 04584823 op de Britse regering raad van bestuur van legitieme bedrijven website www.ukdata.comof je simpele klik op deze link hieronder om te zien krediet van ons bedrijf verslag.


http://www.ukdata.com/creditreports/viewCompanyDetails.do?companyId=04584823&only-match=1

Voor een snelle en eenvoudige transactie we accepteren betaling via Western Union voor kleine bestelling aankoop van post en bank wire transfer voor grote order aankoop van artikelen.

Voor het plaatsen van uw bestelling zullen we u e-mail aan ons de gevraagde informatie is hieronder zodat we kunnen beginnen met de etikettering en de verpakking van het object. [/FONT]
Naam:
Adres:
Plaats:
Provincie:
Postcode:
Land:
Contact telefoonnummer:
Totaal eenheid volgorde:

De Generaal 24-01-10 18:02

// Post aangepast: alle lettertype codes verwijderd, omdat deze niet werkten.

En tsja... Is een Ferrari van 300 euro te vertrouwen? Ik durf er mijn hand voor in het vuur te stekken dat dit gewoon nep is. Gewoon een beetje nadenken..

WDS001 24-01-10 18:15

Citaat:

Als het te mooi is om waar te zijn is het dat ook ;)
Waarom zou iemand een iPhone 3GS 32GB die €699 waard is verkopen voor €200?

Merkie 24-01-10 18:34

Niet eens over nadenken. NIET DOEN.

Suriboy777 24-01-10 20:44

Grappig, je krijgt de Ifone als je hierop ingaat! Niet te verwarren met Iphone.

Wook 24-01-10 21:22

Ze vragen om te betalen met Western Union. Dan kan je er automatisch van uitgaan dat het oplichters zijn. Legitieme bedrijven werken vooral met Kerdietkaarten en vragen realistische prijzen.

wouterol 24-01-10 21:30

is een chinese namaak iphone

Zielco 25-01-10 18:21

Heb ook lang naar 'nieuwe' Iphone op marktplaats etc gezocht; mijn conclusie is NIET DOEN.

- als je niet kan afhalen wordt je zoiezo opgelicht;
- veel namaak in omloop, sommige van dergelijke kwaliteit dat het erg moeilijk van echt te onderscheiden is, zeker als je zelf geen ervaring hebt met een Iphone;
- geen garantie

Ben nu zelf voor abbonnementje aan het kijken, daar zou ik gewoon voor gaan, of een los toestel kopen (legaal in/via winkelketen NL, BE) en sim only nemen - is veel veiliger, kost wel wat meer maar risico van oplichting is nihil.

nebilem 16-02-10 21:30

Ik zou het doen hèhè. Kan je ons dan melden of je genaaid bent? Hoe naïef kan je zijn om ook maar 1% kan denken dat dit betrouwbaar is en dan nog een topic te openen. Ik zou maar niemand vertellen in je vrienden gegarandeert dat je uitgelachen wordt.

vuurvreter 16-02-10 22:51

Alleen de naam van de bank "Western Union" doet alle alarmbellen rinkelen.
Onlangs een grote auto zwendel USA -> NL zoek maar een bij Tros Radar of via
i-Force.be - Oplichtingen op het Internet via Western Union
Forums - Western Union? Weer een oplichter!?
TROS Opgelicht?!: Volledig bericht[tt_news]=328

Veel sucses

iScorpio 17-02-10 07:07

Omdat het zeer duidelijk is dat het hier (wederom) om oplichting gaat en dit meer dan duidelijk is gemaakt aan de topic starter, gaat er voor nu een slotje op ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.