Flitspalen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Via App store kan je gratis de tool 'Wikango software' binnenhalen. Deze tool zou u verwittigen als je in de geburen komt van flitspalen. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Via App store kan je gratis de tool 'Wikango software' binnenhalen.
Deze tool zou u verwittigen als je in de geburen komt van flitspalen. Mijn vraag is nu de volgende : Kan ik deze gebruiken zonder gps (tomtom) op de iphone ?? En zit er in de Iphone een gps sensor ?? Of moet ik eerst nog een gps tracker installeren ?? Mvg |
|
|
![]() |
|
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Flitspalen | wvy | iPhone Navigatie | 31 | 05-04-14 17:29 |
TomTom: Flitsers en flitspalen in TomTom | Firesphere | iPhone Navigatie | 21 | 08-05-12 08:14 |
Software: Flitspalen in Ndrive Benelux? | rogertje | iPhone Navigatie | 1 | 02-05-10 16:47 |
|
|