//

Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?!

Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik heb een vraag en een probleem. Ik hoop dat jullie antwoord weten. Ik heb geen internet abonnement. Ik zit wel thuis op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-10, 17:53
strawberri strawberri is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Question Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?!

Hey mensen,

Ik heb een vraag en een probleem. Ik hoop dat jullie antwoord weten.

Ik heb geen internet abonnement. Ik zit wel thuis op onze draadloos wi-fi internet.
Ik ga pas op het internet als ik zie dat ik verbinding heb met mijn thuis Wi-Fi internet door het 'waaier' icoon op mijn iphone.
Als ik een rondje icoon zie, start ik mijn internet nog niet op. Buiten de deur ga ik niet op internet. Ik ga er van uit dat ik voor thuis wi-fi internet niet hoef te betalen. MAAR wat blijkt.. Al 4 maanden krijg ik rekeningen dat ik voor internet 20 tot 40 euro moet betalen??

Dit snap ik niet. (Mijn 3G heb ik zoiezo altijd uit.) Waarom moet ik betalen voor thuisinternet?
Ik heb het even bij belcompany nagevraagd en de medewerker zei dat sommige applications automatisch op internet gaan, zoals email en appstore. Hij zegt dat elke 40 sec de application automatisch dingen ophaalt. Ik zei dat het alleen informatie ophaalt als ik de application open. Ik open de mail en appstore applicatie alleen thuis en niet op straat. Hij was hier zeker van en had het ergens op internet gelezen. Ik heb hier mijn twijfels bij..

Weten jullie of dit waar is?? Of hoe het komt dat ik moet betalen voor wi-fi internet thuis?? Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-10, 18:01
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Dit komt doordat je iPhone het internet op gaat via EDGE. Door SBSettings te installeren en EDGE uit te zetten voorkom je dit meestal. Dit is echter niet waterdicht, maar meer daarover lees je bijv. hier

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 

Labels
betalen, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
moet je betalen voor bellen/internet bij verlenging van je abo? m@ndy Odido (T-Mobile) 10 22-09-10 12:09
3g iphone loopt voortdurend vast, maar geen inet thuis bzb iPhone algemeen 26 13-03-09 14:23
hoe kun/moet je apps betalen Rubske Archief 1 05-01-09 20:26
Wi-Fi werkt alleen thuis...? drwhoe Archief 6 23-01-08 01:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.