//

na jailbreak alleen recovery

na jailbreak alleen recovery discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb mijn iPhone 3GS (fw 3.1.2) gejailbreakt. Nu als ik hem moet rebooten voor een programma of gewoon zelf uit en aan doe springt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-10, 17:32
happy86 happy86 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard na jailbreak alleen recovery

Hoi,

Heb mijn iPhone 3GS (fw 3.1.2) gejailbreakt. Nu als ik hem moet rebooten voor een programma of gewoon zelf uit en aan doe springt hij uit zichzelf in recovery mode. Dan krijg ik ook een schermpje te zien met een iPhone stekker en iTunes.

Zwaar irritant natuurlijk, maar ik heb een manier gevonden om het te omzeilen. Ik sluit hem dan weer aan blackra1n en die start hem dan voor me. Dit is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing. Heeft iemand anders een betere oplossing.

Het grappige is dat ik mijn iPhone voor software problemen naar reparatie heb gestuurd. Ze konden het niet repareren, dus nu heb ik een vervangende toestel .

Alvast bedankt,

Happy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-10, 17:45
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Nee, er is nog geen oplossing voor tethered-jailbreak.
  #3  
Oud 28-01-10, 19:25
happy86 happy86 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Had het wel kunnen weten eigenlijk. De eerste paar keren heb ik dan ook via iTunes lopen recoveren. Normaal geeft hij dan een error aan bij het herstellen i.v.m. jailbreak firmware. Maar dat vroeg hij deze keer niet.

Mijn 4e en 5e nummer van mijn serial is overigens samen maar 2 en lang niet 40 . Maar goed dank je wel voor een snelle reactie en ik hoop dat er snel een oplossing komt hiervoor.
  #4  
Oud 28-01-10, 19:53
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Omdat dit inderdaad al bekend is als tethered-jailbreak en hier nog geen oplossing voor is en er tevens al wat topics over lopen, sluiten wij dit topic.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 23:26
iPhone: 4.2.1 Jailbreak met Redsnow 4.2.1, blijft nu op Recovery Wollie85 Jailbreak 0 12-12-10 20:46
iPhone: tethered jailbreak recovery mode Kimzrr Jailbreak 7 07-12-10 22:12
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode ridouan Jailbreak 3 08-09-10 10:40
Alleen nog maar recovery mode Loadrunner Unlock [archief] 12 11-11-07 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.