iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/5298-gerucht-1-1-3-jailbroken.html)

david007 19-01-08 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RRPhantom (Bericht 44017)
Maar niet met bootloader 4.6 en daar hebben ze nu een oplossing voor volgens mij.

Dit heeft niet echt veel met de 4.6 bootloader te maken dit is puur dat je op de 1.1.3 apps kan installeren en bestanden kan bewerken ;)

En of ze voor de 4.6 een Software matige oplossing hebben weten we nog niet

fedorr 19-01-08 19:09

De firmware moet geupdate worden na hij vrijkomen van de SDK. Dit weet ik omdat een Apple executive in een interview gezegd heeft dat ze nog niet zeker zijn van de security protocols rondom de SDK en officiele thirth party software. Ze zijn bang voor virussen en malware en dergelijke. Dat is de reden dat de SDK nog niet uit is. Ze zouden hem eigenlijk tijdens de MacWorld uitbrengen.

Nikooos 19-01-08 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RRPhantom (Bericht 44017)
Maar niet met bootloader 4.6 en daar hebben ze nu een oplossing voor volgens mij.

jailbreak en unlocken is niet hetzelfde! Lees je eerst in voordat je zulke opmerkingen maakt.

buske05 19-01-08 19:30

ik snap het niet helemaal ma swat

Maar hoe komt het dat alles op die iphone in het filmpje in spiegelbeeld staat???:confused::confused::confused:

david007 19-01-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buske05 (Bericht 44044)
ik snap het niet helemaal ma swat

Maar hoe komt het dat alles op die iphone in het filmpje in spiegelbeeld staat???:confused::confused::confused:

er was iets mis met zijn eyecam :p

Rutger 19-01-08 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buske05 (Bericht 44044)
ik snap het niet helemaal ma swat

Maar hoe komt het dat alles op die iphone in het filmpje in spiegelbeeld staat???:confused::confused::confused:

idd! hoax!

haha nee effe serieus, die gasten van dev team en elite team zijn echt geniaal, bravo hulde chapeaux en meer van dat :)

Fab1Man 19-01-08 19:44

Ergens snap ik de keuze, maar stel er komt nu bij de SDK een firmware update, en Apple heeft perongeluk het gat gedicht, dan hadden we dus al lang ervan kunnen genieten. Net zoals Apple perongeluk een TIFF exploit gat heeft gecreerd, kunnen ze ook perongeluk een gat creeëren.

david007 19-01-08 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 44055)
Ergens snap ik de keuze, maar stel er komt nu bij de SDK een firmware update, en Apple heeft perongeluk het gat gedicht, dan hadden we dus al lang ervan kunnen genieten. Net zoals Apple perongeluk een TIFF exploit gat heeft gecreerd, kunnen ze ook perongeluk een gat creeëren.

Dat apple het ''perongeluk''' doet zal niet zo snel gebeuren en komop wat heb je liever 1.5 maand snel ervan genieten en daarna zwaar de *** of gewoon 1.5 maand wachten en daarna zo lang als je wilt ervan genieten:rolleyes:

macfreaker 19-01-08 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 44057)
Dat apple het ''perongeluk''' doet zal niet zo snel gebeuren en komop wat heb je liever 1.5 maand snel ervan genieten en daarna zwaar de *** of gewoon 1.5 maand wachten en daarna zo lang als je wilt ervan genieten:rolleyes:

In elk geval zullen ze een grondige reden om te wachten tot eind februari.Trouwens iemand al iets opgevangen wat de sdk eigenlijk zal inhouden ? Voor mac gebruikers zal het een onderdeel worden van xcode , maar wat voor de windoos gebruikers ?

Fab1Man 19-01-08 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 44057)
Dat apple het ''perongeluk''' doet zal niet zo snel gebeuren en komop wat heb je liever 1.5 maand snel ervan genieten en daarna zwaar de *** of gewoon 1.5 maand wachten en daarna zo lang als je wilt ervan genieten:rolleyes:

Dacht jij soms dat Apple die update uitbrengt en dan wacht? Die gaan ook door met testen. Programmeurs bij Apple hebben waarschijnlijk het gat al achterhaald en zullen echt wel er iets meer van af weten dan de hackers die zich half-goden noemen.

Stiruam 19-01-08 20:16

Jha, er zal vast wel weer eentje zo zijn dat ie ze mond voorbij praat en dan leaked het tog wel... Nja dat zien we dan wel weer... Ik vin 1.1.2 ook best eigenlijk xD

Greetz, Stiruam

yousey 19-01-08 21:28

Dus dit betekend ook dat de apps die in 1.1.3 zitten,
Verbeteringen enzo,
Zoals Maps met de Location functie binnenkort misschien te downloaden zijn?
Voor iPod users bijvoorbeeld,
Of voor op een 1.1.2 of is dit helemaal niet mogelijk?

david007 19-01-08 21:55

Eey kan je voor de ipod niet de ispw file van 1.1.3 downloaden en dan gewoon restoren en die selecteren?? Dan update die toch ook gewoon naar 1.1.3 zonder te hoeven betallen of zie ik iets verkeerd??

Carpepuncto 19-01-08 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 44066)
Dacht jij soms dat Apple die update uitbrengt en dan wacht? Die gaan ook door met testen. Programmeurs bij Apple hebben waarschijnlijk het gat al achterhaald en zullen echt wel er iets meer van af weten dan de hackers die zich half-goden noemen.

Ten eerste vind ik dit een schandalige opmerking tegenover de guys die hun best doen zodat jij zorgeloos kunt bellen zonder vast te hangen aan een provider...by the way.. ze noemen zichzelf geen goden dat doen wij als gebruikers..

En dan nu een serieuze reactie.. :

Waarom huren grote bedrijven zoals Microsoft, Cisco, Apple, etc dan hackers in ?? Niet omdat ze het zelf altijd zo goed weten.. nee hackers zoeken altijd de leaks in de security zodat de ontwikkelaars deze kunnen dichten. Dus hackers hebben wel degelijk andere kennis en bekijken zaken vanuit een ander perspectief dan dat de programmeurs doen. Daarbij moeten programmeurs altijd binnen een bepaald budget blijven en hackers zijn vaak hobbyisten die niet op een uurtje meer of minder kijken..

Dus als ze de leak voortijdig bekend gaan maken moeten ze na de sdk " update" weer opnieuw beginnen met zoeken...

Sharky232 19-01-08 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yousey (Bericht 44104)
Dus dit betekend ook dat de apps die in 1.1.3 zitten,
Verbeteringen enzo,
Zoals Maps met de Location functie binnenkort misschien te downloaden zijn?
Voor iPod users bijvoorbeeld,
Of voor op een 1.1.2 of is dit helemaal niet mogelijk?

Het is me gister gelukt om Locate Me op 1.1.2 te draaien. Werkt eigenlijk best slecht, hij miste mij op 1 km :p

denni 19-01-08 22:40

Goed nieuws, goed nieuws, goed nieuws:-)
Kun je je ipod functies etc. wel al gebruiken met 1.1.3 zonder te jailbreaken op een iphone?(anders kan ik net zo goed nog even wachten met de aankoop:p)

david007 19-01-08 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carpepuncto (Bericht 44117)
Ten eerste vind ik dit een schandalige opmerking tegenover de guys die hun best doen zodat jij zorgeloos kunt bellen zonder vast te hangen aan een provider...by the way.. ze noemen zichzelf geen goden dat doen wij als gebruikers..

En dan nu een serieuze reactie.. :

Waarom huren grote bedrijven zoals Microsoft, Cisco, Apple, etc dan hackers in ?? Niet omdat ze het zelf altijd zo goed weten.. nee hackers zoeken altijd de leaks in de security zodat de ontwikkelaars deze kunnen dichten. Dus hackers hebben wel degelijk andere kennis en bekijken zaken vanuit een ander perspectief dan dat de programmeurs doen. Daarbij moeten programmeurs altijd binnen een bepaald budget blijven en hackers zijn vaak hobbyisten die niet op een uurtje meer of minder kijken..

Dus als ze de leak voortijdig bekend gaan maken moeten ze na de sdk " update" weer opnieuw beginnen met zoeken...

Hier ben ik het dus HELEMAAAAAL mee eens:D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denni (Bericht 44128)
Goed nieuws, goed nieuws, goed nieuws:-)
Kun je je ipod functies etc. wel al gebruiken met 1.1.3 zonder te jailbreaken op een iphone?(anders kan ik net zo goed nog even wachten met de aankoop:p)

Nee zodra de jailbreak niet uitgegeven wordt kan je die ook niet gebruiken maar ik zuo niet wachten als ik jou was voordat je het weet zijn er 1.1.4 OTB:p

TJB 20-01-08 00:14

fantastisch nieuws, veel dank aan alle hardwerkende mensen die hebben meegeholpen en het voor elkaar hebben gekregen!!

f1aap 20-01-08 00:18

Is het niet zo dat 1.1.2 OTB hier nog steeds niet mee geunlocked is? Zo ver als ik alles heb begrepen betekent de jailbreak van 1.1.3 dat 1.1.1 en lager OTB iPhones binnenkort unlocked kunnen worden omdat die nog de 3.9 bootloader hebben maar dat de kans op een unlock van 1.1.2 OTB alleen groter is geworden maar nog niet zeker is.

Fab1Man 20-01-08 00:32

De kans op een software matige unlock is 0. Check George Hotz' blog maar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.