//

[Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!!

[Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RRPhantom Maar niet met bootloader 4.6 en daar hebben ze nu een oplossing voor volgens mij. Dit heeft niet echt veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-01-08, 19:52
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RRPhantom Bekijk bericht
Maar niet met bootloader 4.6 en daar hebben ze nu een oplossing voor volgens mij.
Dit heeft niet echt veel met de 4.6 bootloader te maken dit is puur dat je op de 1.1.3 apps kan installeren en bestanden kan bewerken

En of ze voor de 4.6 een Software matige oplossing hebben weten we nog niet
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-01-08, 20:09
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

De firmware moet geupdate worden na hij vrijkomen van de SDK. Dit weet ik omdat een Apple executive in een interview gezegd heeft dat ze nog niet zeker zijn van de security protocols rondom de SDK en officiele thirth party software. Ze zijn bang voor virussen en malware en dergelijke. Dat is de reden dat de SDK nog niet uit is. Ze zouden hem eigenlijk tijdens de MacWorld uitbrengen.
  #23  
Oud 19-01-08, 20:26
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RRPhantom Bekijk bericht
Maar niet met bootloader 4.6 en daar hebben ze nu een oplossing voor volgens mij.
jailbreak en unlocken is niet hetzelfde! Lees je eerst in voordat je zulke opmerkingen maakt.
  #24  
Oud 19-01-08, 20:30
buske05 buske05 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar buske05
Standaard

ik snap het niet helemaal ma swat

Maar hoe komt het dat alles op die iphone in het filmpje in spiegelbeeld staat???
  #25  
Oud 19-01-08, 20:35
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buske05 Bekijk bericht
ik snap het niet helemaal ma swat

Maar hoe komt het dat alles op die iphone in het filmpje in spiegelbeeld staat???
er was iets mis met zijn eyecam
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #26  
Oud 19-01-08, 20:35
Rutger's schermafbeelding
Rutger Rutger is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nabij R'dam
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buske05 Bekijk bericht
ik snap het niet helemaal ma swat

Maar hoe komt het dat alles op die iphone in het filmpje in spiegelbeeld staat???
idd! hoax!

haha nee effe serieus, die gasten van dev team en elite team zijn echt geniaal, bravo hulde chapeaux en meer van dat
  #27  
Oud 19-01-08, 20:44
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Ergens snap ik de keuze, maar stel er komt nu bij de SDK een firmware update, en Apple heeft perongeluk het gat gedicht, dan hadden we dus al lang ervan kunnen genieten. Net zoals Apple perongeluk een TIFF exploit gat heeft gecreerd, kunnen ze ook perongeluk een gat creeëren.
  #28  
Oud 19-01-08, 20:47
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Ergens snap ik de keuze, maar stel er komt nu bij de SDK een firmware update, en Apple heeft perongeluk het gat gedicht, dan hadden we dus al lang ervan kunnen genieten. Net zoals Apple perongeluk een TIFF exploit gat heeft gecreerd, kunnen ze ook perongeluk een gat creeëren.
Dat apple het ''perongeluk''' doet zal niet zo snel gebeuren en komop wat heb je liever 1.5 maand snel ervan genieten en daarna zwaar de *** of gewoon 1.5 maand wachten en daarna zo lang als je wilt ervan genieten
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #29  
Oud 19-01-08, 20:50
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Dat apple het ''perongeluk''' doet zal niet zo snel gebeuren en komop wat heb je liever 1.5 maand snel ervan genieten en daarna zwaar de *** of gewoon 1.5 maand wachten en daarna zo lang als je wilt ervan genieten
In elk geval zullen ze een grondige reden om te wachten tot eind februari.Trouwens iemand al iets opgevangen wat de sdk eigenlijk zal inhouden ? Voor mac gebruikers zal het een onderdeel worden van xcode , maar wat voor de windoos gebruikers ?
  #30  
Oud 19-01-08, 21:02
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Dat apple het ''perongeluk''' doet zal niet zo snel gebeuren en komop wat heb je liever 1.5 maand snel ervan genieten en daarna zwaar de *** of gewoon 1.5 maand wachten en daarna zo lang als je wilt ervan genieten
Dacht jij soms dat Apple die update uitbrengt en dan wacht? Die gaan ook door met testen. Programmeurs bij Apple hebben waarschijnlijk het gat al achterhaald en zullen echt wel er iets meer van af weten dan de hackers die zich half-goden noemen.
  #31  
Oud 19-01-08, 21:16
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Jha, er zal vast wel weer eentje zo zijn dat ie ze mond voorbij praat en dan leaked het tog wel... Nja dat zien we dan wel weer... Ik vin 1.1.2 ook best eigenlijk xD

Greetz, Stiruam
  #32  
Oud 19-01-08, 22:28
yousey's schermafbeelding
yousey yousey is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar yousey
Standaard

Dus dit betekend ook dat de apps die in 1.1.3 zitten,
Verbeteringen enzo,
Zoals Maps met de Location functie binnenkort misschien te downloaden zijn?
Voor iPod users bijvoorbeeld,
Of voor op een 1.1.2 of is dit helemaal niet mogelijk?
__________________
iPod Touch 8Gb =D.
& Binnenkort een iPhone,
  #33  
Oud 19-01-08, 22:55
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Eey kan je voor de ipod niet de ispw file van 1.1.3 downloaden en dan gewoon restoren en die selecteren?? Dan update die toch ook gewoon naar 1.1.3 zonder te hoeven betallen of zie ik iets verkeerd??
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #34  
Oud 19-01-08, 23:14
Carpepuncto's schermafbeelding
Carpepuncto Carpepuncto is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hengelo
Berichten: 41
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Carpepuncto Stuur een bericht via MSN naar Carpepuncto
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
Dacht jij soms dat Apple die update uitbrengt en dan wacht? Die gaan ook door met testen. Programmeurs bij Apple hebben waarschijnlijk het gat al achterhaald en zullen echt wel er iets meer van af weten dan de hackers die zich half-goden noemen.
Ten eerste vind ik dit een schandalige opmerking tegenover de guys die hun best doen zodat jij zorgeloos kunt bellen zonder vast te hangen aan een provider...by the way.. ze noemen zichzelf geen goden dat doen wij als gebruikers..

En dan nu een serieuze reactie.. :

Waarom huren grote bedrijven zoals Microsoft, Cisco, Apple, etc dan hackers in ?? Niet omdat ze het zelf altijd zo goed weten.. nee hackers zoeken altijd de leaks in de security zodat de ontwikkelaars deze kunnen dichten. Dus hackers hebben wel degelijk andere kennis en bekijken zaken vanuit een ander perspectief dan dat de programmeurs doen. Daarbij moeten programmeurs altijd binnen een bepaald budget blijven en hackers zijn vaak hobbyisten die niet op een uurtje meer of minder kijken..

Dus als ze de leak voortijdig bekend gaan maken moeten ze na de sdk " update" weer opnieuw beginnen met zoeken...
  #35  
Oud 19-01-08, 23:33
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yousey Bekijk bericht
Dus dit betekend ook dat de apps die in 1.1.3 zitten,
Verbeteringen enzo,
Zoals Maps met de Location functie binnenkort misschien te downloaden zijn?
Voor iPod users bijvoorbeeld,
Of voor op een 1.1.2 of is dit helemaal niet mogelijk?
Het is me gister gelukt om Locate Me op 1.1.2 te draaien. Werkt eigenlijk best slecht, hij miste mij op 1 km
  #36  
Oud 19-01-08, 23:40
denni denni is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 65
Standaard

Goed nieuws, goed nieuws, goed nieuws
Kun je je ipod functies etc. wel al gebruiken met 1.1.3 zonder te jailbreaken op een iphone?(anders kan ik net zo goed nog even wachten met de aankoop)
  #37  
Oud 20-01-08, 00:37
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpepuncto Bekijk bericht
Ten eerste vind ik dit een schandalige opmerking tegenover de guys die hun best doen zodat jij zorgeloos kunt bellen zonder vast te hangen aan een provider...by the way.. ze noemen zichzelf geen goden dat doen wij als gebruikers..

En dan nu een serieuze reactie.. :

Waarom huren grote bedrijven zoals Microsoft, Cisco, Apple, etc dan hackers in ?? Niet omdat ze het zelf altijd zo goed weten.. nee hackers zoeken altijd de leaks in de security zodat de ontwikkelaars deze kunnen dichten. Dus hackers hebben wel degelijk andere kennis en bekijken zaken vanuit een ander perspectief dan dat de programmeurs doen. Daarbij moeten programmeurs altijd binnen een bepaald budget blijven en hackers zijn vaak hobbyisten die niet op een uurtje meer of minder kijken..

Dus als ze de leak voortijdig bekend gaan maken moeten ze na de sdk " update" weer opnieuw beginnen met zoeken...
Hier ben ik het dus HELEMAAAAAL mee eens

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denni Bekijk bericht
Goed nieuws, goed nieuws, goed nieuws
Kun je je ipod functies etc. wel al gebruiken met 1.1.3 zonder te jailbreaken op een iphone?(anders kan ik net zo goed nog even wachten met de aankoop)
Nee zodra de jailbreak niet uitgegeven wordt kan je die ook niet gebruiken maar ik zuo niet wachten als ik jou was voordat je het weet zijn er 1.1.4 OTB
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #38  
Oud 20-01-08, 01:14
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

fantastisch nieuws, veel dank aan alle hardwerkende mensen die hebben meegeholpen en het voor elkaar hebben gekregen!!
  #39  
Oud 20-01-08, 01:18
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Is het niet zo dat 1.1.2 OTB hier nog steeds niet mee geunlocked is? Zo ver als ik alles heb begrepen betekent de jailbreak van 1.1.3 dat 1.1.1 en lager OTB iPhones binnenkort unlocked kunnen worden omdat die nog de 3.9 bootloader hebben maar dat de kans op een unlock van 1.1.2 OTB alleen groter is geworden maar nog niet zeker is.
  #40  
Oud 20-01-08, 01:32
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

De kans op een software matige unlock is 0. Check George Hotz' blog maar.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 17:25
jailbroken en nu ? Jonhie Jailbreak 1 03-05-10 18:57
Jailbroken 3.0.1 naar -> ? (3.1/..) MrNilo Archief 7 14-10-09 18:54
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.