//

[Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!!

[Gerucht] 1.1.3 Jailbroken!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ocin Hier lees ik dat de jailbreak niet geldt voor een 1.1.3 OTB. Klopt dat? Ik dacht dat de jailbreak ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 21-01-08, 11:58
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocin Bekijk bericht
Hier lees ik dat de jailbreak niet geldt voor een 1.1.3 OTB.
Klopt dat? Ik dacht dat de jailbreak ook voor de 1.1.3 OTB was.
Die site is niet echt te vertrouwen zoals je zelf ook weet zal dit gewoon werken op 1.1.3 OTB want dit is een exploit en heeft niks te maken met de baseband versie of de bootloader versie maar alleen met de firmware

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denni Bekijk bericht
@Qeshm je maakt een fout in je beredenering ;-) "en dat ze deze niet kunnen jailbreaken omdat alle lekken gedicht zijn." Het is ONMOGELIJK om alle lekken te dichten. Sommigen denken wel dat het mogelijk is, maar als softwareontwikkelaar kan ik gerust stellen dat er altijd wel een lek te vinden zal zijn, als je maar genoeg zoekt! Dit kan dus straks misschien wel een paar weken/maanden duren, na een nieuwe firmwire release.
Denni heb hier maar niet zoveel vertrouwen in want elke gat die apple dicht is weer een gat die je neit kan gebruiken en volgens mij heeft die firmware's niet zoveel gaten en zei die ook heeeeeel moeilijk optesporen. Dus elke gat dat bespaart wordt is beter
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4

Laatst gewijzigd door david007; 21-01-08 om 12:03.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 21-01-08, 12:16
denni denni is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 65
Standaard

@david007 het is niet mogelijk om alle gaten te dichten, omdat dit er zo veel zijn. Het wordt wel steeds moeilijker om die gaten te vinden, of je zult meerdere gaten moeten "combineren" maar er zullen altijd gaten overblijven.
Ik ben er ook voor om de jailbreak pas vrij te geven na de release van de SDK hoor. Dit omdat je steeds langer zult moeten wachten op een jailbreak, omdat het steeds moeilijker wordt voor het dev team, en het nog wel eens weken of maanden zou kunnen duren tot er weer een jailbreak is.
Maar geen systeem is bugvrij en waterdicht. Ik zou het knap vinden als apple dit als eerste lukt hoor ;-)
  #83  
Oud 21-01-08, 12:41
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denni Bekijk bericht
@david007 het is niet mogelijk om alle gaten te dichten, omdat dit er zo veel zijn. Het wordt wel steeds moeilijker om die gaten te vinden, of je zult meerdere gaten moeten "combineren" maar er zullen altijd gaten overblijven.
Ik ben er ook voor om de jailbreak pas vrij te geven na de release van de SDK hoor. Dit omdat je steeds langer zult moeten wachten op een jailbreak, omdat het steeds moeilijker wordt voor het dev team, en het nog wel eens weken of maanden zou kunnen duren tot er weer een jailbreak is.
Maar geen systeem is bugvrij en waterdicht. Ik zou het knap vinden als apple dit als eerste lukt hoor ;-)
Oke kijk je zegt het nu al wat beter ik geloof je maar de dev team is nu wel stil met de software unlock voor de 1.1.2 OTB
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #84  
Oud 21-01-08, 12:49
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Bedankt David007 om m'n vraag te beantwoorden.
Ik vind dat het Dev-team groot gelijk heeft om te wachten.
Misschien hebben ze bij hun zoektocht naar een jailbreak een mogelijkheid gevonden om een unlock uit te voeren.
Dit kan misschien ook een extra reden zijn om te wachten voor een release van deze jailbreak.
Op die manier zal je 1.1.3 kunnen unlocken en de 1.1.4; die wschl zal uitkomen als de SDK-kit vrijkomt.
  #85  
Oud 21-01-08, 13:00
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

ze zijn niet alleen aan het wachten, ze proberen de jailbreak ook nog simpeler te maken. Toen hij net klaar was koste het 2!! uur om het uit te voeren ondertussen is dat terug tot 30 min.. ze zitten dus niet stil en zijn nog steeds bezig om hem ook bruikbaar voor de "n00bs" te maken.
  #86  
Oud 21-01-08, 15:04
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denni Bekijk bericht
@david007 het is niet mogelijk om alle gaten te dichten, omdat dit er zo veel zijn. Het wordt wel steeds moeilijker om die gaten te vinden, of je zult meerdere gaten moeten "combineren" maar er zullen altijd gaten overblijven.
Ik ben er ook voor om de jailbreak pas vrij te geven na de release van de SDK hoor. Dit omdat je steeds langer zult moeten wachten op een jailbreak, omdat het steeds moeilijker wordt voor het dev team, en het nog wel eens weken of maanden zou kunnen duren tot er weer een jailbreak is.
Maar geen systeem is bugvrij en waterdicht. Ik zou het knap vinden als apple dit als eerste lukt hoor ;-)
Ik denk dat Apple hier met hun besturingsysteem helemaal in geslaagd is, in de 5 versies die er van OSX zijn ondertussen heb je nog nooit een virus gehad. Dit valt natuurlijk niet helemaal te vergelijk met het vinden van gaten, omdat je als gebruiker zelf je rechten toe kan kennen enz. Maar ik zou Apple niet onderschatten in het waterdicht maken van hun systeem.

Ik vind het prima dat het dev team even wacht met de release, kan ondertussen rustig verder met m'n 1.1.2. Vind het wel lastig dat dit waarschijnlijk iets wordt waar we de komende 5 jaar nog mee te maken gaan hebben. Danpas loopt het contract tussen Apple en ATT af, en is er een kans dat de simlock verdwijnd.

Als de telefoon in beglie uitkomtj, zonder koppelverkoop, want dit is verboden, dan denk ik dat ik heel snel overstap naar een legale versie met abbo. Want het blijft toch altijd wachten op andere mensen. En ik heb toch liefst het nieuwste van het nieuwste op m'n computer en telefoon
Zeker als je kijkt naar de prijs die we er voor betaald hebben .
Het is allemaal wel spannend om forums af te sporen, filmpjes te bekijken en te unlocken enz. Maar als er een makkelijkere weg is, dan kies ik die.

JOnas
  #87  
Oud 21-01-08, 15:14
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

wel als hier eventueel met een *sim me gebeld en gesmst kan worden natuurlijk. Dan zou het wel al interessant zijn, maar ik vind het idee om te wachten ook geen slecht plan
  #88  
Oud 21-01-08, 17:32
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Maar opzich als ze deze al binnen 4 dagen hebben gehackt moet 1.1.4 (of 1.2.0) ook niet al te moeilijk zijn.

Steph
  #89  
Oud 21-01-08, 17:56
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Het is wel moeilijk dat wachten ik ben iemand die altijd het nieuwste wil en zker nu je kan wiggle
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #90  
Oud 21-01-08, 18:08
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

apps verplaats je met customize, locate me als locatie, smsd voor groeps-sms (met karakterteller) en voor de rest schijnt 1.1.3 buggy te zijn.
dus wat heeft 1.1.3 wat ik niet heb?
ook ben ik jailbroken dus heb nog de toegang tot duizenden xtra apps
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #91  
Oud 21-01-08, 18:14
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

zou de jailbreak ook op een engelse iphone gaan werken?
vriend van me gaat vrijdag nr londen en brengt dan iphone voor me mee met heeeel veeel kans dat het dan natuurlijk de 1,1,3 gaat zijn.
al te doen om deze mee te laten brengen en een paar weken telefoonloos te blijven
  #92  
Oud 21-01-08, 18:15
patrix patrix is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

Tja....

Hoe is het met de bootloader 4.6 en 1.1.3?
Heb er een turbosimmetje tussen zitten...... Dus werkt prima zo eigelijk zo op 1.1.2.

Ik denk dat ik het geheel maar even laat rusten.....
  #93  
Oud 21-01-08, 18:32
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrix Bekijk bericht
Tja....

Hoe is het met de bootloader 4.6 en 1.1.3?
Heb er een turbosimmetje tussen zitten...... Dus werkt prima zo eigelijk zo op 1.1.2.

Ik denk dat ik het geheel maar even laat rusten.....
Zo laten die handel!
iPhone Status Document
Mooi overzichtje van wat kan en niet kan!
  #94  
Oud 21-01-08, 18:36
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nikoc Bekijk bericht
Zo laten die handel!
iPhone Status Document
Mooi overzichtje van wat kan en niet kan!
Dit is niet volledig, 1.1.3 OTB heeft nog geen jailbreak volgens deze pagina terwijl het Dev-team het al wel kan.
Was er gisteren ook nog door verward geraakt.
  #95  
Oud 21-01-08, 19:15
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocin Bekijk bericht
Dit is niet volledig, 1.1.3 OTB heeft nog geen jailbreak volgens deze pagina terwijl het Dev-team het al wel kan.
Was er gisteren ook nog door verward geraakt.
Jah idd slaat nergens op als je een geupdate 1.1.3 kan jailbreaken is het vanzelfsprekend dat je ook een OTB 1.1.3 kan jailbreaken
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #96  
Oud 21-01-08, 19:18
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

waar kan ik de opvolging bekijken van het DEV team?
  #97  
Oud 21-01-08, 19:21
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
waar kan ik de opvolging bekijken van het DEV team?
Kan niet de site van dev team is offline
http://iphone.fiveforty.net/

Je kan wel het een en andere op hackint0sh volgen
hackint0sh.org
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #98  
Oud 22-01-08, 08:48
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocin Bekijk bericht
Dit is niet volledig, 1.1.3 OTB heeft nog geen jailbreak volgens deze pagina terwijl het Dev-team het al wel kan.
Was er gisteren ook nog door verward geraakt.
Dev-team kan het al wel, maar is nog niet officieel gereleased en bijgevolg nog niet algemeen beschikbaar! Correct me if I'm wrong!
  #99  
Oud 22-01-08, 11:05
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nikoc Bekijk bericht
Dev-team kan het al wel, maar is nog niet officieel gereleased en bijgevolg nog niet algemeen beschikbaar! Correct me if I'm wrong!
No corrections to be made
  #100  
Oud 22-01-08, 12:56
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Eeey jongens wel on-topic blijven heKdenk dat ik me 1.1.2 OTB maar los ga hallen want volgens mij gaat het lang duren voor een 1.1.2 OTB software unlock
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 17:25
jailbroken en nu ? Jonhie Jailbreak 1 03-05-10 18:57
Jailbroken 3.0.1 naar -> ? (3.1/..) MrNilo Archief 7 14-10-09 18:54
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.