//

Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!!

Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is alleen jammer dat aangifte niet elektronisch kan bij de politie. Moet tijd vrij zien te maken om naar politiebureau te gaan, maar zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-01-08, 10:56
phoneware phoneware is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Het is alleen jammer dat aangifte niet elektronisch kan bij de politie.
Moet tijd vrij zien te maken om naar politiebureau te gaan, maar zal het volgende week doen.
Ik begrijp alleen niet dat ie niet reageert, ik bedoel, hij wordt toch gepakt dus betaal nu gewoon alles terug en het is klaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-01-08, 13:18
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Zouden jullie wel aangiften willen doen? Ik ga namenlijk vandaag even langs het politiebureau.

Ik zal vanavond het proces-verbaal nummer posten.
  #43  
Oud 22-01-08, 13:59
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Ik wilde bij deze jullie allemaal veel sucecs wensen met het verdere verloop van dit "verhaal".
Heb dan wel geen KingSim gekocht gehad.....maar kan me zeer goed indenken hoe ik me zou voelen in jullie situatie.

Mocht ik nog ergens van dienst zijn in het verloop van dit verhaal meld ik me wel in deze topic.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #44  
Oud 22-01-08, 16:16
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ik heb net aangifte gedaan, hierbij het tekst gedeelte uit mijn Proces-Verbaal wat linksboven in de hoek staat op de eerste pagina:

Purmer, PL1156
PL1100/08-005112


Als iedereen nou even aangifte doet, dan kan het een recherche onderzoek worden en hebben we meer kans dat we ons geld terug krijgen.
  #45  
Oud 22-01-08, 19:38
bzoei bzoei is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard

Churchill heeft zich net gemeld in het 30 euro forum... Kijk daar eens!
  #46  
Oud 22-01-08, 20:08
GoldieLox GoldieLox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Interessante ontwikkelingen, Churchill laat weer van zich horen en heeft wat foto's gepost. Ik ben benieuwd om mijn bestelling nog gaat arriveren...
  #47  
Oud 22-01-08, 20:10
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Het ziet er toch wel rooskleurig uit
Goed voor beide partijen.
  #48  
Oud 22-01-08, 21:46
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Lekker bezig churchill, ik heb net aangifte tegen je gedaan.

Ik vind het allemaal maar een beetje raar, je hebt je site verwijderd, laat een paar dagen niks van je horen, je bent niet telefonisch bereikbaar, je reageerd niet op p.m of mail.

En nu mensen serieus wat gaan beginnen tegen je, kom je uit het niets met berichten dat de kaartjes ontvangen zijn en binnenkort verstuurd worden.

Ik laat mijn aangifte staan, totdat ik de kaartjes ontvangen heb.
  #49  
Oud 22-01-08, 22:13
polleke polleke is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

mwah, raar allemaal. ik zie dat site ook weer in de lucht is. ik schort mijn aangifte even op in de hoop dat het nog allemaal goed komt en iedereen zijn bestelde exemplaren ontvangt.
  #50  
Oud 22-01-08, 22:40
GoldieLox GoldieLox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polleke Bekijk bericht
mwah, raar allemaal. ik zie dat site ook weer in de lucht is. ik schort mijn aangifte even op in de hoop dat het nog allemaal goed komt en iedereen zijn bestelde exemplaren ontvangt.
Daar sluit ik me bij aan.
  #51  
Oud 22-01-08, 22:57
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

van hetzelfde
  #52  
Oud 22-01-08, 23:12
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polleke Bekijk bericht
mwah, raar allemaal. ik zie dat site ook weer in de lucht is. ik schort mijn aangifte even op in de hoop dat het nog allemaal goed komt en iedereen zijn bestelde exemplaren ontvangt.
Ik denk toch dat Dien er verstandig aan heeft gedaan aangifte te doen.
Het kan een truukje zijn van Churchill om jullie inderdaad van aangifte doen te weerhouden. Wellicht probeert hij de boel over de Paypal claim termijn te trekken.
Laat je niet voor de gek houden of intimideren. Intussen heeft er volgens mij nog niemand een kaartje van hem mogen ontvangen.
Het gaat in totaal immers om veel geld.
  #53  
Oud 22-01-08, 23:15
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

Ik heb de site kingsimchip.nl op internetoplichting.nl gezet, voor het geval mensen van buiten Iphoneclub.nl op de site willen kopen en hem voor de zekerheid nog ff intypen op google, dan komen ze daar zoiezo terecht.
  #54  
Oud 22-01-08, 23:20
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

De post van polleke (zie onder) is toch wel een hele belangrijke. Zodra jullie er collectief werk van maken, dan komt de bank ook in actie.

De kaartjes hadden al op voorraad moeten zijn toen de site online ging en Churchill zijn chips ook hier te koop zette. Hoeveel dagen/weken zijn jullie inmiddels verder? Ik denk dat Churchill genoeg kansen heeft gehad (en heeft laten liggen).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polleke Bekijk bericht
inmiddels even een chat met een postbankmedewerker gehad. indien er meerdere aangiften zijn, neemt een speciale afdeling van de postbank de zaak in behandeling. terugdraaien van de betaling behoort niet tot de mogelijkheden. bij automatische incasso kan dit wel. naar mijn idee een scheve parallel, maar het is zo. het gaat bij mij maar om 30 euro, dus daar kan ik niet zo van wakker liggen. ik begrijp dat het bij dien om 300 euro gaat. andere grote bedragen heb ik niet voorbij zien komen. wil er een zaak van gemaakt worden, zijn er meerdere aangiften nodig. ik wil deze week wel even bij de mensen van de blauwe pet langs lopen om aangifte te doen. niet zo voor die 30 euro, meer voor de anderen die meer schade geleden hebben.

bovenstaand is de strafrechtelijke weg beschreven. andere mogelijkheid is de civiele route: eerst een ingebrekestelling en daarna kantonrechterprocedure. die procedure duurt een tijdje en kost centen (griffiegeld). voor mijn 30 euro voel ik daar niet zo veel voor. van de andere kant, heb ik wel zin om beslag te laten leggen op eigendommen van het heerschap in kwestie. ik denk dan aan auto, huis (if any) en bankrekening mits daar nog saldo op staat. het dunkt mij dat de civiele procedure alleen interessant is al het totaal schadebedrag groot genoeg is. ik vermoed echter dat het maximaal om een paar duizend euro gaat.

andere vraag: in een eerdere posting in de kingsim discussie meldt het heerschap dat iemand zijn rekening heeft geblokkeerd. uit navraag blijkt dat niet 123 gebeurt. indicatie van een rookgordijn?

meningen en commentaren lees ik graag.
  #55  
Oud 22-01-08, 23:32
Niekie's schermafbeelding
Niekie Niekie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 150
Standaard

Ik kan niet anders dan volledig met Fresh meegaan. Dit kan een slim trucje zijn, nu hij ziet dat hij problemen krijgt. Straks is er tijd verstreken en lacht hij zich in zijn vuistje omdat iedereen het er maar bij heeft laten zitten.

En goed van ajacied007 om het op internetoplichting.nl te zetten. De manier van zaken doen van Churchill is achterlijk en kinderachtig (mochten de kaartjes ooit nog komen!)

Even voor de goede orde: niemand heeft zijn kaartjes nog ontvangen of reactie van Churchill gehad op welke manier dan ook(zover hier te lezen is).

Edit: wat een ontzettend goedkope site zeg.

Laatst gewijzigd door Niekie; 22-01-08 om 23:35. Reden: typo
  #56  
Oud 22-01-08, 23:48
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

InternetOplichting - www.kingsimchip.nl

willen jullie nog wat toevoegen, doe dat !
  #57  
Oud 23-01-08, 01:15
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Kijk goed uit mensen, dit is inderdaad misschien weer een manier van churchill om tijd te rekken...

Ik had met mijn stomme kop het beklag ingetrokken van paypal op de hoop dat mijn bestelling sneller verwerkt zou worden. Sindsdien niks meer vernomen van hem.

Ik laat mijn aangifte lekker staan, totdat ik mijn geld of kaartjes ontvangen heb!

Ik raad jullie aan om alsnog aangifte te doen, want in mijn eentje sta ik niet sterk natuurlijk, mocht je de kaartjes ontvangen dan kun je je aangifte altijd nog intrekken. Laat je niet voor de gek houden mensen!

Stel jezelf een een aantal vragen:

-Waarom is het contact zo moeilijk met churchill?
-Waarom klopt het adres van de postbank in hoorn niet?
-Waarom draait de site onder een viswinkel?
-Waarom klopt het adres van churchill niet?
-Waarom neemt hij niet op?
-Waarom reageerd hij niet op een normale vraag?
-Waarom heeft hij een aantal dagen niks laten horen?
-Hoezo was de site ineens down en nu weer up?
-Waarom legt churchill niet uit, wat er gebeurd is met de site, omdat deze 2 a 3 dagen offline was.
-Enz...

Er klopt heel veel niet, doe gewoon aangifte, het kost je niks hoor.....


@Churchill: Misschien dat je hier een bericht kunt plaatsen, om het een en ander op te helderen. Communicatie churchill ken je dat??

Misschien iets voor jou??
Hbo-opleiding Communicatie

Laatst gewijzigd door Dien; 23-01-08 om 01:43.
  #58  
Oud 23-01-08, 14:36
polleke polleke is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

ik blijf het verbazingwekkend vinden dat het heerschap zich hier niet meldt. "damage control" is hem blijkbaar onbekend. niet alle vragen van Dien kan ik onderschrijven. naar mijn idee kloppen een paar zaken wel. maar goed, feit blijft dat dit zaakje stinkt. de geur van oplichting blijft hangen. met name zijn brutale reactie in het "kingsim 30 euro" topic "ik word zo moe van al die mensen met hun loze dreigementen." schiet mij een beetje in het verkeerde keelgat. mijn geduld is op een bepaald moment op en dan kan hij ook de wind van voren krijgen met dit soort opmerkingen. op mijn e-mail aan hem heb ik nog geen reactie gekregen en ook heb ik nog geen reactie gezien dat mensen al sims hebben ontvangen. blijf ik toch raar vinden als er voorraad is. mijn bestelling stamt van 13 januari. bij gebrek aan reactie van zijn zijde ga ik toch echt aangifte doen en er werk van maken ondanks dat het bij mij maar om 30 euro gaat. wie niet horen wil, moet maar voelen. voor de twijfelaars onder u: dit is geen loos dreigement...
  #59  
Oud 23-01-08, 15:56
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je hebt helemaal gelijk polleke, dit hele zaakje klopt gewoon niet.

En een ieder wel denkend mens, zal het met ons eens zijn. Ik vind het alleen jammer dat mensen, nu ze een paar foto's gezien hebben, meteen gaan afwachten en nu dus geen aangifte doen.

Als churchill gewoon even een normale uitleg geeft over de stand van zaken en wat er gebeurd is met de website, dan heb ik er vrede mee.

Maar om de een of andere vage manier reageert churchill nergens op en komt hij af en toe met een spontaan bericht aanzetten, wat nog steeds niet alle vragen beantwoord, van alle ongeruste mensen die besteld hebben.

Het gaat bij sommige maar om 30 Euro zeggen ze, maar tel alle gedupeerden eens bij elkaar op, dan kom je toch al aan een aardig bedrag te zitten.

Dus gewoon aangifte doen mensen en als je de kaartje ontvangen hebt, dan kun je je aangifte weer intrekken.
  #60  
Oud 23-01-08, 16:05
phoneware phoneware is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik heb net de informatie die ik heb uitgeprint. Deze week geen tijd maar volgende week ga ik langs de politie. Vergeet bij de aangifte ook niet die viszaak te vermelden omdat dat daar de website onder draait.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Centraal] Reservering voor een iPhone 4 over? Meld je hier! Nairua Orange 16 30-07-10 09:34
Meld *Hier* hoevaak je je iPhone al in DFU-Mode hebt moeten restoren. M1ch3l iPhone algemeen 20 08-09-08 12:51
Navizon - iphoneclub groep, meld je aan! kgraaf Jailbreak apps en thema's 1 02-04-08 22:26
kingsimchip.nl = oplichter trigsen Archief 2 06-02-08 02:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.