//

Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!!

Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door phoneware Ik heb net de informatie die ik heb uitgeprint. Deze week geen tijd maar volgende week ga ik langs de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-01-08, 16:16
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoneware Bekijk bericht
Ik heb net de informatie die ik heb uitgeprint. Deze week geen tijd maar volgende week ga ik langs de politie. Vergeet bij de aangifte ook niet die viszaak te vermelden omdat dat daar de website onder draait.
Ik heb inderdaad alle gegevens die op pagina 2 staan uitgeprint, de 2 mailtjes van churchill uitgeprint en overhandigd aan de politie. Ze vonden het heel goed, want aan de hand van het bankrekening nummer konden ze hem achterhalen zeiden ze.

Ze gaven de tip, dat we zoveel mogenlijk aangifte moesten doen, zodat het een recherce zaak wordt, voordeel hiervan is dat het een grotere zaak wordt en er meer aandacht aan besteedt wordt.

Goed bezig phoneware!! nu de andere nog....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-01-08, 16:27
GoldieLox GoldieLox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Als ik vrijdag nog steeds niets ontvangen heb (bestelling danwel een reactie op mijn mailtjes), dan ga ik ook maar aangifte doen. Vrijdag een vrije dag, dan kan ik langs het politiebureau.
  #63  
Oud 23-01-08, 16:32
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldieLox Bekijk bericht
Als ik vrijdag nog steeds niets ontvangen heb (bestelling danwel een reactie op mijn mailtjes), dan ga ik ook maar aangifte doen. Vrijdag een vrije dag, dan kan ik langs het politiebureau.
Super!! gewoon doen.
  #64  
Oud 23-01-08, 18:47
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

De foto's die Churchill heeft gepost zijn hier te vinden:
churchillmamadeus - Photobucket - Video and Image Hosting
En zoals je kunt zien lijken ze idd gisteren met zijn iPhone te zijn genomen. Maar goed, nu moeten ze eerst nog verpakt en verstuurd worden natuurlijk...
  #65  
Oud 24-01-08, 10:54
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

als ik dit allemaal eerder had gelezen had ik helemaal nix naar jullie opgestuurd.

Mazzelaars!!!!

En ik nodig jullie allemaal uit om even langs te komen..

Ik ben gewoon eerlijk en dat ik de laatste tijd even geen tijd heb gehad om ze snel te reageren heeft ook zo zijn redenen.

Ik neem een heel groot risico van jullie in handen om zoveel geld naar het buiteland over te maken zodat jullie goedkoop van deze chips kunnen genieten want de prijs op marktplaats zit een groot verschil tussen.

maar ik EIS nu dat DIEN mijn gegevens hier weghaald anders heeft hij een probleem.
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl
  #66  
Oud 24-01-08, 10:57
phoneware phoneware is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Alles en iedereen heeft zo zijn redenen.
Feit blijft: op site staat: OP VOORRAAD, mensen hebben weken geleden al betaald, nog NIEMAND heeft iets ontvangen.
Als je er geen tijd voor hebt stort je het geld terug en meld je dit gewoon even.
Ik stel voor; eerst zorgen dat iedereen zijn spullen krijgt, dan de informatie weghalen.
  #67  
Oud 24-01-08, 11:04
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door churchill Bekijk bericht
als ik dit allemaal eerder had gelezen had ik helemaal nix naar jullie opgestuurd.

Mazzelaars!!!!

En ik nodig jullie allemaal uit om even langs te komen..

Ik ben gewoon eerlijk en dat ik de laatste tijd even geen tijd heb gehad om ze snel te reageren heeft ook zo zijn redenen.

Ik neem een heel groot risico van jullie in handen om zoveel geld naar het buiteland over te maken zodat jullie goedkoop van deze chips kunnen genieten want de prijs op marktplaats zit een groot verschil tussen.

maar ik EIS nu dat DIEN mijn gegevens hier weghaald anders heeft hij een probleem.

Volgens mij heeft niemand hier een probleem, behalve de kopers van jou kaartjes.

Zoals phoneware aangeeft, zodra ik de kaartjes ontvangen heb, zal ik je gegevens verwijderen en mijn aangifte intrekken.

Je had dit allemaal zelf kunnen voorkomen als je gewoon je kopers een beetje up to date houdt. Als je merkt dat je hier geen tijd voor hebt, waarom ga je dan uberhaupt zaken doen over het net, zorg dan gewoon dat mensen de spullen bij je thuis kunnen ophalen.
  #68  
Oud 24-01-08, 11:10
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Sorry als mijn reacties niet kloppen met wat Jjullie allemaal zeggen ik lees niet alles..

Ik heb deze weken het druk met werk en prive. (er zijn ook wat prive zaken wat ik hier liever niet neerzet) maar oke.

nou had ik de eerste voorraad al een tijdje binnen en heb er een paar opgestuurd, toen kreeg ik een mooie aanbieding van iemand die heeft ze voor meer dan de kostprijs gekocht (niet zo netjes van mij weet ik). Heb nieuwe chips besteld die kwamen niet door de douanen dus duurde dat te lang en jullie mij maar stressen (begrijp ik ) dus ik ook in de stress en zoeken naar alternatieven (haha ik heb zelfs geprobeerd de chips na te laten maken bij een bedrijf maar dat werd te ingewikkeld).

Heb vaak gezegd dat jullie ff geduld moeten hebben dat DIEN het hier zo snel in zijn broek doet is niet mijn schuld.

owja ik heb de papieren met datum alles erop om te laten zien dat ik niet door deze post pas alles heb opgestuurd.

mijn batalling is al een tijd terug en dat ik het pakketje binnen kreeg is op de dag van de foto's en het opsturen is de volgende dag.



anuari 20, 2008 11:40 Amsterdam - Netherlands, The Oncontroleerbare douane vertraging

Januari 21, 2008 19:15 Amsterdam - Netherlands, The Douane inklaring compleet om Amsterdam - Netherlands, The

Januari 21, 2008 22:03 Amsterdam - Netherlands, The Vertrokken van DHL vestiging in Amsterdam - Netherlands, The

Januari 22, 2008 09:35 Amsterdam - Netherlands, The Bij de DHL vestiging gearriveerd om

Januari 22, 2008 10:01 Amsterdam - Netherlands, The Bij afleverkoerier

Januari 22, 2008 13:08 Amsterdam - Netherlands, The Zending afgeleverd
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl

Laatst gewijzigd door churchill; 24-01-08 om 11:13.
  #69  
Oud 24-01-08, 11:16
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Volgens mij heeft niemand hier een probleem, behalve de kopers van jou kaartjes.

Zoals phoneware aangeeft, zodra ik de kaartjes ontvangen heb, zal ik je gegevens verwijderen en mijn aangifte intrekken.

Je had dit allemaal zelf kunnen voorkomen als je gewoon je kopers een beetje up to date houdt. Als je merkt dat je hier geen tijd voor hebt, waarom ga je dan uberhaupt zaken doen over het net, zorg dan gewoon dat mensen de spullen bij je thuis kunnen ophalen.
ten eerste krijgt iedereen zijn chip of chips vandaag en ten tweede - topic is vandaag zeker wel gesloten wat jij ook doet.

en weetje wat raar is ik heb geen bestelling van ene DIEN

*EDIT*

Laat maar heb je al gevonden, echt zielig dat je al deze mensen gebruikt.
jij heb bij mij een bestelling gedaan en mijn account de zelfde dag nog laten blokkeren.

Nu begrijp ik ook meer waarom het zo ut de hand is gelopen.
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl

Laatst gewijzigd door Dien; 24-01-08 om 12:33.
  #70  
Oud 24-01-08, 11:40
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Goldielox jouw wil ik mijn excuses aanbieden jij hebt netjes gereageerd en afgewacht maar ik heb mijn mail niet gelezen dus Sorry daarvoor maar als je ze vanmiddag binnen hebt zou ik dat graag van je willen horen.

als voor dien jij hebt geen poot om op te staan, jij zit raar te doen en nu mensen oproepen die wel netjes alles goed doen.
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl
  #71  
Oud 24-01-08, 12:09
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

Jongens ik heb de kingsim van Churchill ontvangen. Uiteindelijk dus toch gelukt. Churchill bedankt voor uiteindelijke levering en in het vervolg misschien iets meer communiceren, zodat mensen gerust blijven.
  #72  
Oud 24-01-08, 12:10
polleke polleke is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Goed te lezen dat Churchill nog tot de levenden behoort. Feit is dat het allemaal niet handig gedaan is. Betere communicatie had veel ellende bespaard. Het was toch een kleine moeite geweest, de hick-ups te melden in het forum. Nu ligt ruzie op de loer en daar wordt niemand beter van. Niet iedereen heeft even veel geduld. Dat van mij was ook haast op. Ik hoop dat het nog allemaal goed komt en iedereen zijn bestelde simmetje krijgt. Afhandelen de zaken en geen tijd en moeite verspillenden aan welles/nietus postings en allerlei (vermeende) dreigementen.
  #73  
Oud 24-01-08, 12:15
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oll Bekijk bericht
Jongens ik heb de kingsim van Churchill ontvangen. Uiteindelijk dus toch gelukt. Churchill bedankt voor uiteindelijke levering en in het vervolg misschien iets meer communiceren, zodat mensen gerust blijven.
Ik weet het ook het is mijn schuld, maar mijn probleem was dat ik het zo goedkoop op mijn site had gezet dat het moeilijk werd een 2de lading te vinden voor het zelfde geld... want mr kingsim.com is volgens mij een oplichter en ik kan fluiten naar mijn geld van hem.

Maar jullie hebben de chips nu echt op zijn goedkoopst dat mag ook gezegd worden. want ik heb alle verborgen kosten niet in de prijs berekent zoals verzendkosten paypal kosten verpakking enzovoorts.

maar ben blij dat je hem hebt
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl
  #74  
Oud 24-01-08, 12:37
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Churchill, nou moet je goed luisteren vriend, de manier van handelen van jou is gewoon niet goed te praten.

Ik had je gegevens al verwijderd en zal mijn aangifte ook intrekken zodra ik de kaartjes ontvangen heb.

Ik heb nu na jou uitleg, begrip van jou kant, nou verwacht ik dit op een volwassen manier, het ook van jou voor mijn situatie. Verplaats je is in mij: Ik krijg nergens reactie op van jou, je website is ineens weg, wat moet ik daar ineens van denken dan?

Dus ga nou a.u.b niet zo bijdehand komen doen, want anders loopt het misschien inderdaad verkeerd af, en ik denk dat we dat beide niet willen.

Voor mij is het nu klaar, ik verwacht me kaartjes binnen te krijgen en als je het op een andere manier wilt oplossen, dan ben ik graag van de partij.

Je bent niet meer op de middelbare school, dus kijk gewoon aub uit met je uitspraken en dan zal ik dat in het vervolg ook doen ok?

Groetjes

Laatst gewijzigd door Dien; 24-01-08 om 16:11.
  #75  
Oud 24-01-08, 12:41
GoldieLox GoldieLox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door churchill Bekijk bericht
Goldielox jouw wil ik mijn excuses aanbieden jij hebt netjes gereageerd en afgewacht maar ik heb mijn mail niet gelezen dus Sorry daarvoor maar als je ze vanmiddag binnen hebt zou ik dat graag van je willen horen.
Churchill, dank voor je reactie, excuses aanvaard. Maar dan ga ik er wel vanuit dat ik mijn sim ontvang natuurlijk he... Ik hoop wel dat je kunt inzien dat je gebrek aan communicatie voor veel achterdocht zorgt, dat de bestelling allemaal wat langer duurt kan gebeuren, maar laat dan toch iets van je horen. Ik zal vanavond na mijn werk eens in de brievenbus kijken...
__________________
iPhone 3GS 16GB wit | 4.0.1 | @comex jailbreak & ultrasn0w unlock | KPN
  #76  
Oud 24-01-08, 13:07
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Churchill,

Waarom zouden jouw klanten begrip moeten opbrengen voor jouw sores?
Okay, je hebt problemen met je leverancier, maar je klanten hebben betaald en jij had de chips volgens je site op voorraad. Ze willen gewoon waar voor hun geld en netjes behandeld worden. Jouw problemen zijn jouw problemen.
Handel het nu maar gewoon even netjes af en controleer je administratie.
  #77  
Oud 24-01-08, 13:13
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Churchill,

Waarom zouden jouw klanten begrip moeten opbrengen voor jouw sores?
Okay, je hebt problemen met je leverancier, maar je klanten hebben betaald en jij had de chips volgens je site op voorraad. Ze willen gewoon waar voor hun geld en netjes behandeld worden. Jouw problemen zijn jouw problemen.
Handel het nu maar gewoon even netjes af en controleer je administratie.
Wat *** jij nou weer.

Het is al afgehandeld, ik had ze ook op voorraad maar die 2de zending sloot niet aan wat kan ik er dan aan doen.

Ik probeer mijn klanten de chips voor een zo laag mogelijke prijs te leveren. als je bij een andere webwinkel iets besteld en het product is opeens niet te leveren moet je ook gewoon even wachten.

Jij kan lekker praten jij regelt helemaal nix
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl
  #78  
Oud 24-01-08, 13:19
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

En nou is het *********** afgelopen hier. Dit wordt op een volwassen manier opgelost door alle betrokkenen anders verban ik zonder pardon iedereen die nu nog met modder naar elkaar gooit. Het is al belachelijk genoeg dat wij net na onze vakantie thuis worden gebeld door een forumlid uit deze discussie om informatie uit het forum te verwijderen, dus ik kan niet veel meer hebben.
  #79  
Oud 24-01-08, 15:50
phoneware phoneware is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Heb net de chip ontvangen! Churchill, kon allemaal wat beter maar toch bedankt.
  #80  
Oud 24-01-08, 18:29
Bounty Bounty is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Hey guys,

Ik heb net m'n kaartje in de bus gekregen. Nou maar kijken of die werkt. Ik hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt,

Groeten,
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Centraal] Reservering voor een iPhone 4 over? Meld je hier! Nairua Orange 16 30-07-10 09:34
Meld *Hier* hoevaak je je iPhone al in DFU-Mode hebt moeten restoren. M1ch3l iPhone algemeen 20 08-09-08 12:51
Navizon - iphoneclub groep, meld je aan! kgraaf Jailbreak apps en thema's 1 02-04-08 22:26
kingsimchip.nl = oplichter trigsen Archief 2 06-02-08 02:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.